13 грудня 2012 року, четвер  №178 (4198) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:51 |  Наступного року на Дніпровській водопровідній станції у Києві планують відмовитись від знезараження води рідким хлором
images images images
13:15 |  Кличко розповів, як кияни можуть економити на опаленні до 50%
images images images
13:04 |  Кров у столичні заклади охорони здоров’я доставлятимуть волонтери на мотоциклах
images images images
12:40 |  Де зробити митне оформлення транспортних засобів
images images images
12:38 |  Як сплатити за проїзд у столичному транспорті
images images images
10:39 |  У Києві цього року відремонтують більше 800 дворів
images images images
19:26 |  На «Виноградар-І» перейшли на нову технологію знезараження водопровідної води
images images images
19:23 |  Понад 1300 киян скористалися можливістю перевірити зір під час акції до Всесвітнього дня зору
images images images
14:32 |  Столичні правоохоронці зупинили контрабанду сильнодіючих речовин
images images images
14:30 |  СБУ блокує спроби псевдоспецслужб «Л/ДНР»
images images images
14:21 |  Цими вихідними у столиці відбудуться традиційні сільськогосподарські ярмарки
images images images
14:18 |  Віталій Кличко: протягом тижня завершать асфальтування Дарницької площі
images images images
11:30 |  У Києві тривають сезонні ярмарки
images images images
08:32 |  ДПС забезпечено безперебійний перехід на стандарти IBAN
images images images
08:31 |  Підпалювачам кафе на Хрещатику повідомлено про підозру
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Київ діловий
images  
images
images
images
13/12/2012      надрукуватипрочитало 2775 человек  

images
Реклама впевнено завойовує Інтернет
images

"Хрещатик" з’ясовував особливості просування товарів та послуг у глобальній мережі

Ринок контекстної реклами постійно збільшується та розвивається, причиною цього є зростання кількості активних інтернет-користувачів, які вже давно не шукають інформацію в “жовтих сторінках” та паперових виданнях. Більша частина українців, особливо у великих містах, активно користується Інтернетом, і саме за допомогою всесвітньої павутини відшуковує необхідні товари чи послуги.

Переваги й недоліки


Контекстна реклама спрямована на зростання та поширення через залучення не лише молодої, а й більш дорослої аудиторії, яка все частіше використовує можливості Інтернету. За словами маркетолога компанії “Бізнес-формула” Артема Варганича, у 2012 році обсяг контекстної реклами склав майже 390 млн грн — на 45% більше, ніж минулоріч. А в 2013-му цей ринок може зрости ще на 70%.

“За останній час кількість реклами в пресі суттєво зменшилася і навряд чи вже досягне показників п’ятирічної давнини,— зауважує “Хрещатику” директор агентства “АІР” Юрій Чарний.— Телевізійна реклама для багатьох компаній досі залишається захмарно дорогою, та й не для кожного товару вона підходить — там добре почуваються виробники продукції масового споживання. А ось більш вузькоспеціалізовані товари та послуги ніколи не будуть ефективно рекламовані на телебаченні. Зовнішня реклама — іміджева, вона непогано працює лише на невеликій території”.

Статистика розповсюдження інтернет-реклами свідчить, що воно відбувається не так жваво, як би цього хотілося власникам електронних ресурсів. “Інтернет-реклама розвивається, але вона на даному етапі абсолютно не перебиває зовнішньої реклами чи телевізійної. І зростання цін на ці носії може бути найнадійнішим підтвердженням моїх слів”,— упевнений директор по роботі з клієнтами РА “Liberty communications” Дмитро Папета.

На думку фахівців, у контекстної реклами є низка суттєвих переваг. По-перше, швидкість її запуску дуже висока: просування у пресу та на радіо триває, як мінімум, кілька днів, на телебачення — ще довше, зовнішню ж рекламу краще замовляти за кілька місяців. По-друге, окрім реклами в Інтернеті, жоден традиційний носій не може надати докладний звіт, скільки людей бачили повідомлення і чи зацікавилися пропозицією компанії. Також величезна перевага контекстної реклами у тому, що вона демонструється саме цільовій аудиторії.


Складові вартості


Ціна контекстної реклами є питанням непростим як для замовників, так і для самих агентств. “Її вартість залежить від рівня конкуренції й складається за системою аукціону. Чим більша кількість рекламодавців хоче розмістити свою рекламу відповідно до запиту за конкретним словом, тим вища вартість кліку,— зазначає Дмитро Папета.— Розцінки змінюються щоденно, саме тому і постає необхідність звертатися до професіоналів, які можуть оперативно реагувати на ці зміни та коригувати рекламну кампанію в режимі “он-лайн”. Вартість за 1 клік може становити від 0,5 до 10 гривень і вище. Бувають випадки, коли 1 клік коштує 16 гривень, а в Європі за нього платять іноді 3-4 євро”.

За словами експертів, для кожної компанії вартість контекстної реклами різна, оскільки на неї впливають: вид діяльності; ступінь популярності послуг або товарів, яку вона продає; кількість ключових слів (їх може бути від 10 до 1000); позиція, яку займає оголошення (наприклад, 1-а позиція зліва на жовтому фоні та 8-а позиція, розміщена праворуч в колонці, різнитимуться у вартості); налаштування рекламної кампанії (вона може демонструватись тільки по Києву, в робочі дні, в робочий час, або ж по всій Україні цілодобово).

Також фахівці відзначають, що нині найвищою є конкуренція у запитах на контекстну рекламу для ринків з реалізації металопластикових вікон і броньованих дверей, серед інтернет-магазинів із продажу техніки, нерухомості, у фінансовому секторі та серед надавачів стоматологічних послуг. Вартість за клік для них на кращих позиціях з легкістю перевищує 10-20 грн. Менш конкурентні вузькоспеціалізовані запити, наприклад — продаж запчастин витратних матеріалів до певної техніки.

Вартість контекстної реклами також залежить від пошукової системи, де вона розміщується. “Популярні пошукові системи в Україні — Google і Яндекс. Першою з них користуються понад 75% користувачів мережі Інтернет, а другою — приблизно 20%. Хоча вартість за клік майже однакова, але через те, що запитів у Google більше, відповідно, і рекламний бюджет “з’їдається” швидше”,— пояснює Юрій Чарний.

Працівники агентств констатують — зазвичай середній бюджет на контекстну рекламу складає 100 грн на день, тобто 3000 грн на місяць. Саме такі витрати можна вважати ефективними та такими, що принесуть користь. Однак навіть у цьому питанні все доволі індивідуально і залежить від виду діяльності компанії. Для деяких з них бюджет у 1000 грн є щоденним.

Ефективність банерів


Іншим популярним видом просування в мережі є банерна реклама на веб-сторінках. “Її вартість залежить від відвідуваності порталу. В Україні існує система моніторингу сайтів, яка називається Gemius. Вона інформує рекламодавців про точну кількість відвідувачів конкретного сайту та його загальний рейтинг,— зауважує Дмитро Папета.— Вартість банеру залежить від кількості показів, його розміру та розміщення на сторінках порталу. В середньому на місяць один банер може коштувати від 500 до 50 000 гривень”.

Окрім цього, під час складання бюджету слід враховувати вартість послуг компаній із розміщення контекстної реклами. Комісія може бути фіксованою сумою або у відсотках. Зазвичай вона складає 10 % від загального бюджету і не прив’язана конкретно до календарних показників.

Створити аккаунт для розміщення контекстної реклами можна і власноруч. Це відносно нескладно, але якісно налаштувати контекстну рекламу з першого разу — завдання не з простих.

“Рекламні агентства, постійно розміщуючи контекстну рекламу, накопичили величезний досвід і за виникнення будь-яких проблем знають, як їх виправити. Вони постійно користуються інструментами більш точного налаштування, а непрофесіонали обирають автоматичне і в результаті часто отримують негативний результат. Наприклад, у Google є така функція як отримання максимальної кількості кліків при мінімальній вартості за один (дуже приваблива пропозиція) — і практично всі на неї ведуться, а в підсумку реклама замовника демонструється вночі, коли конкуренція мінімальна, тож і віддача від такої реклами відповідна”,— підсумовує Юрій Чарний

Олександр ХАРЬКО “Хрещатик”. Фото Бориса КОРПУСЕНКА
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
13/12/2012 | Україна скорочуватиме парникові викиди.
images
images
13/12/2012 | НБУ підтримає державні підприємства.
images
images
13/12/2012 | IТ-компанії звільнять від сплати ПДВ.
images
images
13/12/2012 | Україна розраховує на співробітництво з ЄС у модернізації ГТС.
images
images
13/12/2012 | Виробництво м’яса та молока збільшилось.
images
images
13/12/2012 | Платникам відшкодовано понад 3,4 млрд грн ПДВ.
images
images
13/12/2012 | “Укрзалізниця” отримала кредит від ЄБРР на понад $62 мільйони.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |