3 липня 2015 року, п'ятниця  №94 (4690) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
15:31 |  Економія майже 300 тисяч гривень на комунальних послугах в дитячому садку
images images images
15:23 |  «Київреклама» працює на велосипедах
images images images
13:49 |  Вісім київських пляжів отримали міжнародну відзнаку «Блакитний прапор»
images images images
13:22 |  Віталій Кличко зустрівся з президенткою Парламентської асамблеї НАТО Меделін Мун
images images images
11:04 |  Віталій Кличко звільняє кількох столичних чиновників
images images images
10:09 |  На київському пляжі «Пуща-Водиця» піднімуть блакитний прапор
images images images
10:08 |  Віталій Кличко: «Реваншу не буде! Ми готуємо апеляцію на рішення Окружного адмінсуду Києва щодо перейменування проспектів Бандери і Шухевича»
images images images
14:23 |  На київській ТЕЦ-5 триває ремонт водогрійного котла, який щогодини нагріває майже 4 тисячі тонн води для потреб міста
images images images
14:21 |  До 23-ї річниці Конституції України на киян та гостей міста чекає насичена програма святкових заходів
images images images
12:41 |  Із нагоди ста років Музею Ханенків відкривається знакова виставка «Музей. Століття»
images images images
10:53 |  #Пакетам торба
images images images
10:16 |  Міжнародний гуманітарний проект у партнерстві з Мюнхеном розширить свою діяльність у столиці
images images images
09:39 |  За минулий тиждень у рамках проекту «Лікар у Вашому домі» здійснено понад 1 тисячу обстежень
images images images
13:20 |  Віталій Кличко звільнив виконувача обов’язків директора КП «Київавтошляхміст»
images images images
11:57 |  На Русанівській набережній облаштують поливо-зрошувальну мережу для поливу зелених насаджень
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Місто
images  
images
images
images
03/07/2015      надрукуватипрочитало 1098 человек  

images
«Київенерго» — орієнтація на клієнта
images

Зростання цін на енергоресурси вимагає нового підходу до споживачів


Економічна ситуація в країні, м’яко кажучи, видається не краще, через що першочергово виникають проблеми із комунальними платежами, ціни на які значно зросли. В цих умовах постачальники послуг мають стати більш гнучкими і знайти спільну мову зі споживачами. Однією з перших в країні позитивний приклад показала компанія «Київенерго», яка нещодавно оприлюднила результати впровадження клієнтоорієнтованої стратегії. Фахівці компанії розповіли, як планують поліпшити обслуговування своїх клієнтів в якості безпосереднього надавача одразу трьох соціально важливих послуг: електроенергії, опалення та гарячого водопостачання.

Олексій КУРПАС | «Хрещатик» Фото Олексія ІВАНОВА


полоса

Зворотний зв’язок як основа надійних комунікацій

Впровадження інноваційних для ринку тепло- та електропостачання рішень дало змогу «Київенерго» покращити рівень обслуговування своїх клієнтів. Зокрема контакт-центр торік опрацював близько 1,2 млн звернень клієнтів, що на 50 % перевищує попередні показники. Оптимізація роботи контакт-центру відбулася за рахунок збільшення кількості операторів та каналів надходження дзвінків. Також до обслуговування споживачів компанія залучила аутсорсинговий контакт-центр. Слід також відзначити збільшення аудиторії користувачів сайту для клієнтів «Київенерго», який тепер щомісяця відвідують понад 245 тис. клієнтів. Зросла й кількість осіб, які спілкуються з компанією за допомогою соціальних мереж.

Упродовж минулого року було відкрито і 8 сучасних центрів обслуговування. Наразі в столиці функціонує мережа з 12-ти комфортних центрів, які пропонують повний перелік послуг: консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, комплексну пропозицію щодо заміни приладів обліку електроенергії, електромонтажних робіт та енергоаудиту. Протягом минулого року кількість звернень клієнтів до центрів обслуговування перевищила 600 тисяч.

«Майже рік минув від часу, як «Київенерго» спілкується безпосередньо з киянами щодо надання одночасно трьох послуг: електроенергії, тепла та гарячої води. Наші зусилля у 2015-му будуть спрямовані на вдосконалення наявної системи обслуговування клієнтів з метою задовольнити запити киян за всіма послугами та у повному обсязі відповідати їх очікуванням. Для реалізації своїх намірів плануємо подальше втілення кращих практик побудови взаємовідносин із клієнтами від енергопостачальних компаній європейських міст і найбільш прогресивних колег пострадянського простору»,— зазначив гендиректор ПАТ «Київенерго» Олександр Фоменко.

Що мають знати боржники

У разі виникнення заборгованості за гарячу воду чи опалення «Київенерго» здійснює такий план заходів для погашення або зниження цієї заборгованості:

1) споживачеві-боржнику в телефонному режимі повідомляється про наявність заборгованості і рекомендується погасити її для запобігання накопичення боргу;

2) якщо споживач не згоден із сумою боргу, йому рекомендують звернутися до найближчого центру обслуговування клієнтів «Київенерго» для проведення звірки;

3) у випадку, якщо споживач протягом 3-х місяців не оплачує заборгованість, компанія направляє йому письмове повідомлення про те, що ця заборгованість може бути стягнута в судовому порядку;

4) в разі відсутності протягом місяця після одержання повідомлення будь-яких дій з боку споживача (погашення заборгованості, укладення договорів реструктуризації тощо) компанія направляє матеріали щодо стягнення заборгованості до господарського суду столиці.

Постачальники комунальних послуг нарешті пішли на діалог зі споживачами. Це дає надію на те, що нарешті вартість послуг відповідатиме їх якості, а спірні питання будуть вирішуватись так, як і у всьому цивілізованому світі

images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
03/07/2015 | Без перешкод.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.4046 sec