12 серпня 2015 року, середа  №116 (4712) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
16:10 |  Наталія Шамрай: «Кількість відвідувачів ЦНАПів збільшилася на понад 23%»
images images images
16:08 |  Перший соціально-економічний форум дасть змогу створити гендерний паспорт Києва – Марина Хонда
images images images
14:04 |  Київ виділив 2,5 млрд грн на підготовку до нового навчального року
images images images
13:11 |  Вбудовані в житлові будівлі початкові школи до 4-го класу
images images images
12:52 |  «Доктор Кличко» привітав медиків
images images images
12:03 |  На вулиці Андрія Малишка буде закрито рух транспорту
images images images
11:58 |  Презентація книги про першопричини та специфіку російської агресії проти України
images images images
11:52 |  Соціальні права як механізм розвитку гендерно-збалансованого людського капіталу
images images images
11:49 |  Русанівські береги укріплять та збудують зону відпочинку
images images images
11:08 |  Аудитори Київщини провели державний фінансовий аудит виконання бюджетних програм Департаментом екології та природних ресурсів Київської облдержадміністрації
images images images
10:23 |  Київ перетвориться на сцену завдяки Remote Х та глядачам-акторам
images images images
16:43 |  Олександр Власов: наша мета – зменшення людського фактору та діджиталізація процесів митного оформлення
images images images
16:24 |  На річці Либідь відновлять русло і реконструюють гідротехнічні споруди
images images images
16:21 |  Заклади освіти, парки та бібліотеки потребують охорони
images images images
16:20 |  Цього тижня ще три парки столиці візьмуть під муніципальну охорону
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    |    |    
images
images Авто
images 13/05/2015 07:15 надрукувати прочитало 8940 чoловік

Як досвід водіїв впливає на кількість резонансних ДТП

В Міністерстві інфраструктури наголошують про те, що в країні дві війни. Війна на дорогах у нас триває вона роками. Лише у минулому році на українських автошляхах загинуло близько 4,5 тис. осіб. В першу чергу, привертають увагу ті ДТП, які відбуваються за участю громадського транспорту, тому що там набагато більше людей, ніж у легковому автомобілі. Про це повідомили в Мінінраструктури

Є одна шокуюча деталь, яка змушує подивитися на цю ситуацію з іншого боку. Виявилося, що у більшості ДТП з тяжкими наслідками, що сталися з вини водіїв транспортних засобів автомобільних перевізників, винні найдосвідченіші шофери. Спеціалісти Міністерства проаналізували резонансні дорожньо-транспортні пригоди, які сталися в Україні за останні 5 років. Це ті автокатастрофи, у яких загинули 2 і більше особи та (або) 5 і більше осіб було травмовано. Виявилося, що 57% з них сталися з вини водіїв автобусів, досвід роботи яких перевищує 20 років, ще 30% приходиться на водіїв зі стажем більше 10 років. Загалом з 2010 року з вини водіїв громадського транспорту сталося 56 резонансних ДТП, в яких загинуло 148 осіб та 789 було травмовано.

Вражає те, що досвід водія, який здавалося б має бути запорукою безпеки пасажирів, стає виправданням його легковажності. Покладаючись на досвід та багаторічний стаж роботи, водії часто нехтують правилами дорожнього руху, піддаючи небезпеці не тільки своє життя, але й життя пасажирів. Про це свідчить низка трагічних випадків, що сталися на українських дорогах останнім часом.

На початку травневих свят поблизу смт. Добровеличківка в напрямку м. Кіровограда з мосту впав автобус, який рухався по маршруту «Умань - Дніпропетровськ». ДТП сталася з вини 54-річного водія, який не врахував дорожню обстановку та виїхав на зустрічну смугу, після чого автобус перекинувся через огородження мосту. Двоє пасажирів загинули на місці, ще один чоловік помер у лікарні, 11 – отримали травми. Допустив трагедію водій з 28-річним стажем роботи в світлу пору доби, за відсутності будь-яких несприятливих погодних умов, при достатній видимості.

Інший приклад - зіткнення рейсового автобуса та тепловоза на залізничному переїзді неподалік Каховки, що сталося 26 квітня. Рухаючись через залізничний переїзд, водій автобуса з 30-ти річним досвідом, який керував автобусом, повним пасажирів, вирішив «проскочити». Він знехтував показаннями світової та звукової сигналізації і виїхав на колію, де був збитий поїздом, який рухався зі швидкістю 35 км/год. І знову ж таки, в світлий час доби, за чудової видимості. В результаті загинула 77-річна жінка, і ще 9 людей отримали травми різного ступеню тяжкості. Прикро те, що повідомлення про такі випадки з певною регулярністю з’являються в засобах масової інформації. Зазвичай, як черговий сюжет вечірніх новин. Усі дивляться, співчувають, але не роблять висновків і у відповідальний момент повторюють одну й ту ж помилку.

Щоб змінити ситуацію, потрібні спільні зусилля Мінінфраструктури, компаній-перевізників, водіїв та самих пасажирів. Наразі проблема в тому, що в Україні відсутня належна підготовка водіїв громадського транспорту і не передбачена періодична перевірка їх професійної компетентності, як це відбувається в європейських країнах. Ми йдемо в Європу, а там законодавством визначено, що водії, які займаються перевезенням товарів або пасажирів, повинні мати сертифікат професійної компетентності. Цей сертифікат засвідчує початкову кваліфікацію водія, а також підвищення його кваліфікації. Тому зараз Міністерство інфраструктури працює над тим, щоб зробити більш жорсткі умови допуску водіїв та перевізників до ринку перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, а також встановити належні вимоги до професійної підготовки водіїв. З 2017 року згідно з Угодою про Асоціацію з ЄС нові правила почнуть діяти в Україні.

Разом з тим, поки зміни до законодавства набирають чинності, дуже важливо, щоб перевізники більш критично віднеслися до готовності водіїв виходити на рейс. Адже відповідальність за те, що станеться на маршруті, такою ж мірою лежить і на самій компанії. Міністерство інфраструктури закликає водіїв, виїжджаючи на дорогу, в першу чергу, думати про здоров’я та благополуччя пасажирів, приймати тільки обдумані рішення і в жодному разі не покладатися ані на досвід, ані на щасливий випадок.

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
18:46 | У Києві розробили комплекс заходів, який може зменшити смертність на дорогах на 30% до 2022 року .
images
images
19:00 | Як правильно розмитнити "євробляху".
images
images
17:00 | Євробляхери за тиждень поповнили бюджет і Пенсійний фонд на 4 мільйони гривень.
images
images
17:00 | Кілька важливих правил безпечної їзди у дощ.
images
images
18:00 | Під Києвом з’явились камери, що розпізнають автомобільні номери.
images
images
10:00 | Як штрафуватимуть водіїв: зміни Закону про паркування.
images
images
06:00 | Водіям нагадують про необхідність вмикати фари у світлу пору доби.
images
images
18:00 | В Україні вводять положення по періодичній підготовці професійних водіїв.
images
images
03:00 | Незабаром у поліцейських з’явиться ще одна причина для штрафування водіїв.
images
images
18:00 | Перші платні дороги в Україні: міністр назвав приблизні ціни.
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 1.5183 sec