Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
16 жовтня 2015 року, п'ятниця  №142 (4738) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    |    |    
images
полоса
images
images
Життя столиці
images  
images
images
images
16/10/2015      надрукуватипрочитало 2947 человек  

images
На ДВРЗ з’явиться нова автомобільна дорога
images

Магістраль має з’єднати вулицю Алма-Атинську з Броварським проспектом

У Дніпровському районі столиці відбулися громадські слухання щодо проектів «Капiтальний ремонт шляхопроводу через залiзничнi колiї на вул. Алма-Атинськiй» та «Будiвництво автомобiльної дороги для з’єднання вулиці Алма-Атинської з Броварським проспектом у Дніпровському районі».

Наталія ПЛОХОТНЮК | спеціально для «Хрещатика»


полоса

Центр культури та мистецтв Дніпровського району був заповнений місцевими мешканцями. Та й не дивно, адже тема громадських слухань не просто актуальна, а наболіла. Мікрорайон, зі старою забудовою 30-50-х років минулого століття, дуже віддалений від метро. І транспортна розв’язка й нова дорога тут вкрай необхідні.


Ініціатором громадського обговорення виступили громадський діяч Павло Тесленко та керівник органу самоорганізації населення «Комітет мікрорайону ДВРЗ «Дніпровець» В’ячеслав Себба. В заході взяли участь представники Дніпровської РДА, КК «Київавтодор», Департаменту транспортної інфраструктури та спеціаліст з містобудування та архітектури. Головним доповідачем виступав головний інженер проектного інституту «Київдормістпроект» — Рашид Халілов.


Свого часу в ГУ транспорту відбулося засідання робочої групи, на якій розглядалися можливі варіанти будівництва другого виїзду з мікрорайону ДВРЗ від вулиці О. Довбуша до Броварського шосе та реконструкція шляхопроводу по Алма-Атинській.


Зараз шляхопровід на Алма-Атинській має 4-й ступінь технічного стану — аварійний. На даний час це єдиний виїзд з мікрорайону ДВРЗ. У разі виникнення чергової аварії на мосту найвіддаленіший куточок столиці стає відрізаним від усього міста. Реалізація проектів будівництва другого виїзду та реконструкція шляхопроводу по Алма-Атинській має вирішити питання розвантаження Ленінградської площі та вулиць Празької і Алма-Атинської від великогабаритного транспорту. Це дасть можливість виїжджати з ДВРЗ та Старої Дарниці відразу на Броварське шосе. Щоб дозволити вантажівкам оминати житлову зону ДВРЗ, планується передбачити заїзд-виїзд до УДЦТС «Ліски» через ліс з боку Броварського шосе.


Попереднім планом реконструкції дороги, озвученим 2003-го року, передбачався виїзд з мікрорайону через вулицю Бутлерова. Але цей проект виявився дороговартісним — понад 200 млн грн. Нинішній варіант — у 4 рази дешевший і вигідний не лише економічно, а й технічно, тому, зрозуміло, він є набагато актуальнішим і логічнішим.


Павло Тесленко наголосив, що, за результатами засідання робочої групи, були визначені протокольні доручення усім відповідним службам, які візьмуть участь в реалізації транспортних проектів. Після опрацювання можливих проектів було затверджено варіант розширення шляхопроводу до 24-х метрів з трьома полосами та створення реверсивного руху трамваїв. Коштуватиме даний проект 12 млн грн. А відповідно до розпорядження КМДА від 5 березня 2015 року № 200, на проектні роботи з капремонту вулиці Алма-Атинської та реконструкцію шляхопроводу в бюджеті Києва на 2015 рік передбачено 500 тис. грн. Інші кошти планується залучити за допомоги інвесторів і соціально відповідального бізнесу. Замовником обох проектів було визначено КК «Київавтодор». Днiпровська РДА спільно з КП «Київтранспарксервiс» має надати до Департаменту транспортної інфраструктури пропозиції стосовно влаштування перехоплюючих паркiнгiв та термiналiв для вантажного транспорту у Дніпровському районі столиці.


Керівник ОСН «Дніпровець» зауважив, що подібні громадські слухання мають стати системними. Жителі території, на якій заплановано реалізацію масштабних міських проектів, повинні бути поінформовані про всі його подробиці та деталі, а їх пропозиції мають бути враховані при реалізації зазначених проектів. Громадські слухання — це дієвий інструмент, який дозволяє врахувати думку жителів при реалізації того чи іншого проекту та показує справжню самоорганізацію населення та народовладдя.


Під час громадських слухань мешканці мікрорайону виступали з конкретними пропозиціями щодо покращення транспортного забезпечення в мікрорайоні. Рішення про підтримку проектів прийняли одноголосно

У Дніпровському районі столиці відбулися громадські слухання щодо будівництва в мікрорайоні ДВРЗ нової транспортної магістралі
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
16/10/2015 | У столиці демонтують незаконну рекламу .
images
images
16/10/2015 | «Військово-польовий Арт» .
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |