images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
20:00 |  На в'їзді в столицю монтують новий великий знак "Київ"
images images images
18:00 |  Інформація про обмеження руху транспорту у столиці
images images images
16:00 |  25 віджимань: у столиці влаштують оздоровчий флешмоб
images images images
14:00 |  Власник будівлі колишнього Центрального гастроному на Хрещатику має відновити пам’ятку
images images images
12:00 |  Коли морозиво перетворюється на отруту
images images images
10:00 |  Із 22 червня автобус № 500 курсуватиме в режимі маршрутного таксі
images images images
08:00 |  У столиці відкрилася виставка, де презентують 60 творів живопису та графіки шести українсько-австралійських художників
images images images
06:00 |  10 натуральних альтернатив магазинним солодким водам
images images images
03:00 |  Правоохоронці заарештовали убивцю, який називався вигаданими ім'ям і прізвищем
images images images
01:01 |  Робот Софія дала інтерв'ю - відео
images images images
22:00 |  Влiтку готовi кури-гриль можуть стати причиною харчового отруєння
images images images
20:00 |  Місто можливостей, що створює молодь
images images images
18:30 |  У Києві відкриється школа, де діти самі обиратимуть, що вчити і коли
images images images
18:00 |  Столичні бібліотеки осучаснять
images images images
16:00 |  В’ялена риба знову труїть українців
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 18 травня 2017 року, четвер  №52 (4965) images
images
images
полоса
images
images
Суспільство
images
images
images
images 19/06/2017 10:00

По Києву їздять дикі "маршрутки"


Зростання кількості автомобілів у нашому місті, особливо враховуючи схеми безмитного ввозу з так званими «литовськими номерами» та внутрішні міграції населення, породжує ті явища, з якими стикалися інші країни у час стрімкої автомобілізації.

Практика підвозу легковиками за певними маршрутами давно закріпилася на приміських напрямках – на Вишгород, Бровари, навіть на Житомир часто шикуються черги і з пасажирів, і з водіїв, які за невеликі гроші (зазвичай трохи дешевше, ніж офіційна «маршрутка») ладні підвезти людей по дорозі. Однак у межах міста це явище відносно нове – до того ж тут водії не підвозять по дорозі, а чекають, поки зберуть повний салон, і їдуть за маршрутом.

Така практика в Києві – результат поступової деградації маршрутних таксі, які мали б бути комфортною та швидкою альтернативою не лише звичайному громадському транспорту, а й приватному автомобілю. У 1980-х роках у Києві вже були такі «маршрутки» – «РАФіки», де кожен пасажир мав посадочне місце, а проїзд коштував втричі дорожче, ніж у звичайному автобусі.

– Я згодна платити 10–14 гривень за проїзд у комфортабельній та швидкій маршрутці у Києві, аби це не був жах, як, наприклад, маршрут №455, коли водій стоїть у міжпікові години по 5–10 хвилин на Шулявці та на Нивках в очікуванні двох-трьох зайвих пасажирів, – зазначає киянка Марина Панчук. – Але такого сервісу в місті немає.

У ринковій економіці чимало сервісів виникало стихійно – попит породжує пропозицію. Тож можна сподіватися, що з часом не лише водії-«грачі», а й легальні перевізники звернуть увагу на порожню зараз нішу в перевезеннях – між «маршрутками», які фактично є невеликими комерційними автобусами без пільг, і традиційними таксі. Маршрутні таксі з вартістю проїзду 10–12–15 гривень у такому мегаполісі як Київ цілком би прижилися.

Олександр Кава, екс-замміністра транспортної інфраструктури:

– Такий "вид транспорту" діяв наприкінці 90-х років з Петрівки на Троєщину. Його поява – результат погіршення економічної ситуації та пошуку підприємливими громадянами можливостей заробітку. Думаю, як серйозний вид транспорту його не варто розглядати.

Джерело: Вечірній Київ



прочитало 1092 чoловік   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
16:00 | 25 віджимань: у столиці влаштують оздоровчий флешмоб.
images
images
12:00 | Коли морозиво перетворюється на отруту.
images
images
03:00 | Правоохоронці заарештовали убивцю, який називався вигаданими ім'ям і прізвищем .
images
images
20:00 | Місто можливостей, що створює молодь.
images
images
14:00 | Громадські і культурні діячі вимагають прийняття закону про українську мову.
images
images
12:00 | Київ розшукує кращі ідеї організації культурно-мистецьких заходів.
images
images
10:00 | Митців запрошують допомогти облаштувати хутір на Чернігівщині.
images
images
06:00 | Як економити воду і електроенергію, розкажуть в міському центрі зайнятості.
images
images
14:00 | Столиця готова активніше підтримувати спортивні заходи.
images
images
20:00 | У Києві пройшло святкування Дня батька.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.0242 sec