images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
06:00 |  Більше 100 одиниць техніки проводили обробку доріг та тротуарів посипальними матеріалами
images images images
03:00 |  Вчені пояснили, чому дієти діють не на всіх
images images images
01:00 |  Австралієць переконує, що зробив фото "гуманоїда", який літав поблизу його міста
images images images
22:00 |  Лікар пояснив, як вирахувати безпечну для себе межу споживання цукру
images images images
20:00 |  Експерти розповіли про атипову зайнятість в Україні
images images images
18:00 |  У київських школярів з'явилися недитячі залежності
images images images
16:00 |  У листопаді рятувальники 4 рази ліквідовували звалища люмінесцентних ламп у столиці
images images images
14:00 |  Де у столиці працюватимуть ялинкові базари (адреси)
images images images
12:00 |  Поскаржитися на "Київпастранс" можна за допомогою смартфону
images images images
10:25 |  Відсьогодні офіційно заборонено паркуватися на 68 вулицях
images images images
10:00 |  Віталій Кличко: "Київенерго" має оперативно усувати аварії та забезпечити належний благоустрій територій після ремонтів"
images images images
08:00 |  У Києві стартує Всеукраїнський ярмарок вакансій
images images images
06:00 |  У Києві досі збирають забруднене токсинами листя
images images images
03:00 |  Вуха - не лише орган слуху людини, а й інструмент діагностики стану організму
images images images
01:00 |  Лікарі назвали дуже вагому причину, навіщо необхідно регулярно чистити зуби
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2017 Бюджет міста Києва на 2017 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 14 листопада 2017 року, вiвторок  №118 (5031) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 03/11/2017 12:00

Швидкісні автобуси займуть смугу на кількох магістралях столиці


Однією зі складових частин глобального транспортного проекту для Києва  є запуск в місті BRT (bus rapid transport) - швидкісних автобусних перевезень по радіальних напрямках, для яких виділяється окрема смуга. Перший такий маршрут намічено запустити між Троєщиною і Чоколівкою, пише Вечірній Київ.

Депутат Київради Сергій Майзель, який займається цим проектом уже два роки, зазначив, що на сьогоднішній день розроблено концепцію даного проекту, а зараз йде розробка ТЕО. Для цього проекту будуть закуплені нові спеціальні автобуси великої місткості. Реалізувати його повністю можна буде у 2019 році. Депутат також підкреслив, що за розрахунками експертів Світового банку, даним маршрутом будуть користуватися до 170 тисяч пасажирів на добу.

Не тільки з Троєщини, але і Воскресенки можна буде швидко доїхати до станцій метро «Петрівка», «Дорогожичі», а так само до швидкісного трамвая на зупинці «Індустріальна», на Севастопольську площу і потрапити на Чоколівку. У цих місцях будуть побудовані спеціальні пересадочні вузли.

- BRT-лінії існують у багатьох мегаполісах світу. В Україні вперше його можуть запустити в Києві, - розповідає член Міжнародного союзу проектувальників громадського транспорту, член-кореспондент Академії будівництва, генеральний директор проектного інституту електротранспорту Віктор Резніков.- Йдеться про використання існуючої в місті радіальної дорожньої мережі для швидкої доставки пасажирів зі спальних районів на роботу і до місць відпочинку. В даному випадку з Троєщини на Чоколівці, коли для швидкого проїзду автобуса використовується відокремлена від інших смуг крайня ліва (швидкісна) смуга. На думку працюючих в Києві експертів Світового банку, це найменш витратна частина підготовленого ними спільного проекту транспортних коридорів для нашого міста тому, що дороги, і рухомий склад вже є.

Вирішується ще й екологічне завдання, адже чим швидше рухається транспорт, тим менше отруйних повітря вихлопів.

Швидкісний рух по крайней лівої смузі дозволяє перевезти в 1,5 - 2 рази більше пасажирів за одиницю часу на годину -пік і в 2 рази скорочує городянам час у дорозі на далеких дистанціях.

Власникам приватного та вантажного транспорту доведеться звикати, що крайня ліва смуга буде доступна тільки для автобусів, і навіть, можливо, огороджена. Зате знімуть обмеження на рух по крайній правій смузі на маршруті від Троєщини до Петрівки.

Щоб запустити швидкісний автобус - BRT, необхідно побудувати пересадочні вузли і станції посадки пасажирів в різних рівнях.

Можливо, станції обладнають турнікетами і касами для продажу квитків. Якщо влада міста обере не спрощений варіант створення BRT, то для  пасажирів доведеться будувати платформи. Люди, що вийшли з автобуса на платформу, перетинатимуть надземними переходами- конкорсами проїжджу частину, що б потрапити на пішохідну зону вулиці як, наприклад, на станції швидкісного трамвая «Площа Перемоги».

Терміни реалізації проекту можуть розтягнутися до двох років, так як потрібно побудувати і самі станції на великих пересадочних вузлах, названих вище, і конкорси. До цього часу будуть діяти обмеження на проїзд для легкових автомобілів по крайній правій смузі.

На лівобережжі транспортний коридор для швидкісного автобуса може пройти по бульвару Перова до метро «Дарниця». Тут необхідно буде побудувати надземний пішохідний перехід з другого поверху станції метрополітену до посадкового терміналу «швидкого автобуса».

Відокремлені лінії BRT застосовуються в країнах Латинської Америки, Ірані, Туреччині. У деяких штатах США водієві дозволено мчати по лівій смузі зі швидкістю 130 кілометрів на годину навіть з одним пасажиром в салоні.



прочитало 5922 чoловік   

полоса
   

полоса
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМАimages images

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
20:00 | Вулицю Хрещатик на два місяці відкриють для транспорту.
images
images
12:00 | Столичний автопарк оновляється: перша партія з 18 автобусів уже надійшла.
images
images
10:00 | Міська електричка змінить рух.
images
images
16:00 | У столиці завершують підготовку громадського транспорту до роботи взимку.
images
images
12:00 | Оплата проїзду в громадському транспорті столиці стає все більш універсальною.
images
images
20:00 | Столичні дорожники готові до зими.
images
images
12:00 | На аварійно-небезпечних ділянках автомагістралей міста почали встановлювати світлоповертальні елементи .
images
images
18:00 | Рух транспорту на вулицях Набережно-Хрещатицькій та Льва Толстого частково обмежать.
images
images
16:00 | Із 19 на 20 жовтня столичний метрополітен працюватиме на годину довше.
images
images
22:00 | Водіїв попереджають про туман та погану видимість на дорозі.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.3985 sec