images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
10:00 |  На муніципальних сайтах упроваджений онлайн-сервіс передачі показань квартирних лічильників гарячої води та опалення
images images images
08:00 |  "Google Україна" і КМДА запустили три сайти про Київ та область
images images images
06:00 |  Як і для чого реорганізовують ОХМАТДИТ
images images images
03:00 |  NASA створить найхолоднішу точку у Всесвіті
images images images
01:00 |  Як йога впливає на організм: цілющі властивості
images images images
22:00 |  Інститут національної пам’яті збирає свідчення про Голодомор
images images images
20:00 |  Столичні аудитори протягом січня - квітня 2018 року забезпечили відшкодування втрат на понад 19 млн грн
images images images
18:00 |  Палатний: Парламент зобов'язаний цього тижня ухвалити законопроект про Антикорупційний суд та обрати аудитора НАБУ
images images images
16:00 |  На Трухановому острові відбудеться Молодіжний патріотичний етно-фестиваль
images images images
14:00 |  Улітку та восени у столичному парку Шевченка проходитиме тематичний ярмарок "Мистецтво лікує"
images images images
12:00 |  УЕФА погодився з позицією КМДА щодо неможливості використання логотипів Газпрому
images images images
10:00 |  УЄФА оприлюднила програму "Фестивалю чемпіонів"
images images images
08:00 |  Стартує конкурс на найкращий слоган для Бессарабського ринку
images images images
06:00 |  У центрі Києва оновлено квітковий годинник
images images images
03:00 |  Стало відомо, яким автомобілям заборонять в’їзд до ЄС
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 13 лютого 2018 року, вiвторок  №17 (5068) images
images
images
полоса
images
images
Транспорт
images
images
images
images 14/02/2018 14:00

Чому вартість проїзду в маршрутках завищують на третину?


Столична казна щомісяця недоотримує мільйони гривень, оскільки у нашому місті процвітають корупційні схеми, котрі діють при розподілі маршрутів між перевізниками. Скільки насправді коштує проїзд у маршрутних таксі столичного регіону і чому кияни повиннi переплачувати?

Цінові питання ретельно вивчали представники міськради, облради та громадської організації «Українська Антикорупційна Асоціація». Як повідомили «Вечірці», на двадцяти маршрутах із початку нового року підняли вартість проїзду на 1-2 гривні. Ще 53 маршрути подорожчали із 30 січня. Аргументація стандартна: мовляв, піднялись ціни на паливно-мастильні матеріали і підросла мінімальна зарплата (хоча, до чого тут «мінімалка» — невідомо). Проте, як показує аналіз, подорожчання зумовлене не фінансовими збитками з боку підприємств-перевізників, а корупційними виплатами так званим «кураторам».

— Ми провели дослідження ринку маршрутних перевезень, — розповів лідер ГО «Українська антикорупційна асоціація» Олександр Аронець. — Як свідчать його результати, підвищення цін на проїзд зумовлене не катастрофічним економічним становищем підприємств-перевізників, а корупційними схемами, за якими нині функціонує ринок перевезень. Підвищуючи на одну-дві гривні вартість проїзду, перевізники віддають ці кошти як хабар чиновникам та державним службовцям, від яких отримали право здійснювати перевезення.

Суть «чорних схем» доволі проста: «потрібні» компанії-перевізники здобувають перемоги у конкурсах, а на знак «вдячності» виплачують щомісячні «преміальні», згідно з домовленостями з членами конкурсних комітетів. Річна сума таких «відкатів» лише з одного столичного маршруту подекуди доходить до 900 тис. грн (в області — до 1,5 млн грн).

Таким чином фінансові обсяги «сірого» ринку перевезень у маршрутках коливаються в межах 600-800 млн грн. За неофіційними даними, третина виручки з кожного рейсу передається «кураторам». Як наслідок, подорожчання вартості проїзду — це і є та корупційна «рента», котрою перевізники змушені віддячувати за можливість працювати на високодохідних маршрутах.

Свою лепту вносять і представники комунального транспорту: волею чи неволею вони віддають свої депо під різні забудови, зменшують кількість трамвайно-тролейбусних маршрутів, сприяючи підвищенню обороту (а відповідно — і прибутків) для перевізників. За спостереженнями киян, лише на тролейбусному маршруті № 26 кількість
«рогатих» скоротилася з 20 до 8. Натомість пасажирів возять 20 нових незручних маршруток. Це також сприяє збільшенню прибутків для приватних перевізників і погіршує умови проїзду для простих людей. Бо негабаритні автомашини не можуть справитися з проблемами пасажиропотоку у години пік.

Крайніми, звісно, є пасажири, які не лише переплачують, а й душаться у салонах. Який вихід? На переконання експертів, щоб вирішити проблему захисту інтересів киян, треба відмовитися від паперових грошей для розрахунів. У такому разі одразу припиниться потік «чорного кешу» до кишень корупціонерів. Звісно, для цього необхідно запровадити безготівкову форму оплати. І тоді вартість проїзду може зменшитись, як мінімум, на третину. Адже перевізники будуть самі зацікавлені в обліку кожного, хто входить до автосалону.

Щодо справжніх прибутків «хазяїв» маршруток, то їх можна буде визначити лише у разі введення карткової системи оплати проїзду. Але валідатори, які вже давно купили за бюджетні кошти, лежать й досі на складі. Чому ця проблема не вирішується, наразі невідомо.



прочитало 5312 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
10:00 | Нові тарифи на проїзд у комунальному транспорті передбачають широку гамму проїзних квитків.
images
images
03:00 | Комунальники почали облаштовувати спеціальні "кишені" для паркування та зупинок автотранспорту.
images
images
12:01 | На Подолі розширили пішохідну зону.
images
images
20:00 | На вихідні у Києві перекриють рух транспорту.
images
images
06:00 | На українських водіїв очікують нові штрафи – варто підготувати гаманці.
images
images
14:00 | Міська влада ретельно вивчає доцільність підвищення тарифів на проїзд.
images
images
03:00 | На естакадному виїзді з вулиці Жилянської на Повітрофлотський проспект частково обмежать рух.
images
images
14:00 | Електронний квиток по Києву повезе: як діятиме нововведення.
images
images
20:00 | На примиканні просп. Космонавта Комарова із просп. Леся Курбаса частково обмежать рух транспорту.
images
images
18:00 | У Києві на Подолі суттєво змінять дорожній рух.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 0.4071 sec