images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
12:26 |  Київські аудитори від початку року забезпечили відшкодування втрат на понад 47 млн. грн.
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 14 лютого 2018 року, середа  №18 (5069) images
images
images
полоса
images
images
Київ
images
images
images
images 29/01/2018 06:00

У столиці виявили майже 250 небезпечних пішохідних "зебр"


Статистика дорожно-транспортних пригод у Києві, на жаль, дедалі погіршується. Кожна четверта ДТП, зафіксована в Україні в 2017 році, сталася у Києві. Йдеться про майже 27 тисяч випадків, пише Вечірній Київ.

Громадська організація «Центр розвитку міста» презентувала свою карту найбільш небезпечних пішохідних переходів столиці. За цією інформацією, сьогодні у столиці налічується майже 250 небезпечних переходів. 54 з них – в Оболонському районі, 40 – у Деснянському, 33 – у Дарницькому. В інших районах міста їх кількість дещо менша.

Які основні критерії бралися до уваги під час визначення найбільш небезпечних переходів у столиці? Передусім, інтенсивність дорожнього руху на вулиці. Як власне автомобілів, так і пішоходів, які користуються переходом. А ще – наявність відповідних дорожніх знаків та якісної розмітки.

– Ще один дуже важливий нюанс – реальний стан дорожнього покриття, – зазначила одна із співзасновників проекту Вікторія Дей. – Ми чудово розуміємо, що це так само впливає на безпечність дорожньої ділянки.

Аналіз безпекової ситуації на дорогах Києва отримав продовження в новому році. 10 січня в Українському кризовому медіа-центрі були оприлюднені останні результати досліджень цієї столичної інфраструктури, отримані одним із столичних видань. За основу бралися GPS-дані київських маршруток про швидкість їх руху. Відповідно до них у місті сьогодні налічується 109 небезпечних пішохідних «зебр». Найбільш небезпечні пішохідні переходи на широких дорогах з кількома полосами, де транспорт рухається зі швидкістю понад 60 км/год. Водії, зазвичай, звертають недостатню увагу на дорожні знаки та далеко не завжди рахуються із новими ПДР. Часто-густо в таких місцях немає навіть «лежачого поліцейського». Хоча і він не рятує ситуацію.

– Ми взяли GPS-дані київських маршруток та відібрали з них тільки ті ділянки, на яких автобуси їздять швидше за дозволені 60 кілометрів на годину, - говорить автор проекту з дослідження небезпечних ділянок столичних доріг Владислав Герасименко. - Якщо вони там рухаються з більшою швидкістю, то цілком зрозуміло, що звичайний автомобіль при бажанні може їхати 100 кілометрів за годину і більше…

Далі громадські активісти взяли геодані про київські нерегульовані наземні переходи, тобто «зебри», та співставили ці дві карти. Залишилися лише ті переходи, які розміщені на дорозі зі швидким рухом. Відтак отриману інформацію порівняли з даними про останні десять наїздів на пішоходів у Києві. П’ять із десяти місць, де сталися ДТП, співпали з найбільш небезпечними «зебрами», які виокремили активісти.

– Зараз київська влада чи навіть поліція не зможуть визначити найнебезпечніші пішохідні переходи. Через те, що дані про ДТП, які збираються поліцією, досить обмежені, – зазначає Владислав Герасименко. – Якщо ви напишете запит в поліцію для отримання таких фактів, то замість точних координат, де сталася подія, у кращому випадку отримаєте назву вулиці, або взагалі лише назву району.

Чому так? Поліцейські просто не записують ці координати і самі не спроможні зробити такий аналіз. Тож громадським активістам доводиться з власної ініціативи прогнозувати і убезпечувати місця потенційних дорожніх пригод.

Серед основних рекомендацій для підвищення безпеки «зебр», які пропонують громадські активісти, створення штучних перешкод, які б змусили водіїв їхати повільніше: кругові рухи на перехрестях, штучне звуження смуги та «лежачі поліцейські». Головне знати, де саме на нас може чатувати небезпека: поінформований - значить, озброєний…



прочитало 8610 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
08:00 | У Києві планують побудувати великий диспетчерський центр, який об’єднає усі служби швидкого реагування.
images
images
11:00 | Після матчу Ліги чемпіонів УЄФА київський метрополітен і наземний пасажирський транспорт працюватимуть довше.
images
images
17:00 | Де у Києві продаватимуть ялинки з паспортами.
images
images
14:00 | На столицю суне новий циклон.
images
images
17:00 | Магазини Києва "захопили" символи 2019 року.
images
images
17:00 | Київ перейшов на міжнародну модель управління комунальними активами.
images
images
11:00 | У столиці перейменували ще кілька вулиць, провулок і площу.
images
images
08:00 | Місто поступово вирішує проблему недостатньої температури тепла у будинках.
images
images
11:00 | Діди Морози влаштують еко-парад у столиці.
images
images
17:00 | В мерії пропонують встановити відеокамери в дитсадках.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 1.0312 sec