images


images
 Логотип видання 'Хрещатик'

images | | | | |        facebook новини в RSS-форматі номер в PDF-форматі
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса

images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

раделитель розцінки на рекламуРеклама
раделитель меню репроцентрКольороподіл/репроцентр
images меню государственные закупкиДержавні закупівлі
images

Бюджет Києва 2018 Бюджет міста Києва на 2018 рік
images
фото "Картка киянина". Інформаційна сторінка
images
фото Контактний центр
міста Києва - 1551
images
images
images
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
виходить у вівторок, середу, п‘ятницю images 17 квiтня 2018 року, вiвторок  №41 (5092) images
images
images
полоса
images
images
Суспільство
images
images
images
images 26/07/2018 08:00

Олександр Малюк: Власники недорогих авто заплатять за багатих


Перед тим, як піти на канікули, народні депутати прийняли в першому читанні законопроект №8487 про зміну акцизного податку на легкові авто, що ввозяться з-за кордону. Автори законопроекту стверджують, що він покликаний вирішити проблему розмитнення автомобілів з єврономерами. Близько 60 тисяч таких автівок бігає нашими вулицями, а господарі не поспішають отримувати українські номери. За поясненням звернулися до генерального директора юридичної компаніі "Правозахисна ліга" Олександра Малюка.

- Пане Олександр, чи справді новий законопроект призваний здешевити розмитнення автомобілів з "євробляхами"?
- Насправді виграють ті, хто уже ввіз або збирається ввезти з-за кордону практично нові автомобілі з великим об'ємом двигуна. А власники недорогих моделей віком більше 10 років змушені будуть сплатити за розмитнення суму, рівноцінну вартості їх автівки. Бо ставка збору згідно з новим законопроектом прямо пропорційна віку автомобіля. Помножте базову ставку на 10 або на 20 - по числу років, і ви все зрозумієте.

- Так це ж на порядок більше, чому ж тоді говорять про зниження ставок?
- Суттєво зекономлять ті, хто придбав дорожчі авто з двигуном більше 2000 см3 - вони платитимуть акциз 100 євро замість 534. Навіть чотирирічне авто в цій категорії обійдеться дешевше, ніж зараз - 400 євро. З бюджетними автомобілями ситуація інша. За практично нове авто віком до 1 року і об'ємом двигуна 1200 см3 доведеться сплатити акциз 60 євро, а не 75, як раніше. А за чотирирічний автомобіль платитимуть вже 240 євро, 20-річний - 1200 євро. Додайте сюди ще ввізне мито, податок на додану вартість і платіж у Пенсійний фонд - і загальна сума платежів, які треба буде сплатити за стареньке авто, вдвічі перевищить його фактичну вартість.

- Після цього старі автомобілі перестануть ввозити в країну?
- Так, бо це стане невигідно. Сьогодні депутати прикриваються начебто правильними гаслами - треба боротися за дотримання законів, екологію, чисте повітря й безпеку на дорогах. Але врахуйте, що в умовах війни, коли автомобіль для багатьох - це не розкіш, а засіб для виживання і "робоча конячка" - вводити такі закони просто аморально. Підвищити акциз не вдвічі, а на порядок - це вже відверте хамство.А хто з користувачів таких авто зможе сплатити штраф 170 000 грн - за користування нерозмитненою машиною?

- То кому ж це вигідно?
- У першу чергу - власникам дорогих автомобілів, які платитимуть за них менше. Держава не виграє нічого, тому що депутати шукають кошти там, де їх уже немає - у бідних людей. Вони не купують нові автомобілі не тому, що не хочуть, а тому, що не можуть. У них є лише один вибір - або мати дешевий автомобіль, або не мати його взагалі. Вони не платитимуть акциз, не сплачуватимуть фантастичні штрафи, а просто відмовлятимуться від автівок! Можновладці вкотре наступають на граблі. Повториться ситуація, яка виникла півтора роки тому з фізичними особами-підприємцями, коли намагання держави отримати додаткові податки закінчилося масовим закриттям підприємств.



прочитало 10435 чoловік   

полоса
   

полоса
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
12:26 | Київські аудитори від початку року забезпечили відшкодування втрат на понад 47 млн. грн..
images
images
14:00 | Як поділять гроші на столичну освіту в 2019 році.
images
images
11:00 | Головний фінансовий документ столиці затверджено.
images
images
17:00 | Коли українці відпочиватимуть в 2019 році: календар державних свят.
images
images
11:00 | У Києві проведуть комплексну профілактику захворювань на грип та гострі респіраторні інфекції.
images
images
14:00 | Діти Києва підтримали українських військових.
images
images
08:00 | Киянам нагадали про програми ремонтів: що можна зробити і за скільки.
images
images
11:00 | В столиці відкрилась резиденція нового українського супергероя.
images
images
08:00 | Педагогів готують працювати з "особливими" дітьми.
images
images
14:00 | У Центрі інформаційних технологій та систем НАН України і МОН України встановлено порушень на суму майже 262 тис. грн.
images
images




images
© Редакцiя газети "Хрещатик".

У разi використання матерiалiв сайту,
гіперпосилання на www.kreschatic.kiev.ua обов'язкове.

Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
bigmir)net TOP 100 images



: 2.2424 sec