13 липня 2018 року, п'ятниця  №74 (5125) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
17:26 |  Департамент культури дає Гідропарку нове життя
images images images
17:25 |  Віталій Кличко показав, як триває реконструкція легкоатлетичного манежу на Березняках
images images images
17:24 |  е-пенсія вже в Україні
images images images
16:34 |  У I півріччі 2019 року підприємствам міста Києва відшкодовано 6,5 млрд. грн. ПДВ
images images images
15:49 |  27 липня і 28 вересня на вулиці Рейтарській перекриватимуть рух у зв’язку зі святом РАЙОН #1 Block Party
images images images
15:48 |  Усі дільничні виборчі комісії столиці готові до проведення позачергових виборів народних депутатів України
images images images
15:14 |  Триває локалізація аварійної ситуації на Мостицькому колекторі
images images images
13:31 |  Чорнобильцям столиці потрібно змінити посвідчення
images images images
08:57 |  Впродовж I півріччя 2019 року понад 10 тисяч підприємств столиці підвищили зарплату працівникам
images images images
08:56 |  Протягом січня-червня 2019 року Департамент охорони культурної спадщини уклав 100 охоронних договорів
images images images
08:50 |  Технічний стан пішохідно-велосипедного мосту відповідає чинним нормативам
images images images
14:49 |  Віталій Кличко показав новий сквер, що облаштували в Дарницькому районі
images images images
09:34 |  На Великій Васильківській демонтували банер площею 300 кв. м.
images images images
08:44 |  16-21 липня у Києві триватимуть сезонні ярмарки
images images images
08:43 |  Традиційні ярмарки відбудуться у столиці 20-21 липня
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
images
полоса
images
images
Місто
images  
images
images
images
13/07/2018      надрукуватипрочитало 3022 человек  

images
Тарифи – позаполітикою
images

Транспортна галузь столиці може не вижити без підвищення плати за проїзд

Отримані від підвищення тарифів у громадському транспорті кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури, на ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств. Про це мер Києва Віталій Кличко заявив учора на засіданні Київради.

Валентин ОЛЬШАНСЬКИЙ | «Хрещатик» Фото Бориса КОРПУСЕНКА

полоса

«Я розумію, що це питання, на жаль, перевели у політичну площину. Але вкотре зазначу: владі доводиться ухвалювати і непопулярні рішення, коли йдеться про забезпечення життєдіяльності міста, про виживання і роботу транспортної сфери столиці», – заявив мер Києва Віталій Кличко та додав, що рішення КМДА про підвищення із 14 липня вартості проїзду в громадському транспорті зумовлене тим фактом, що комунальні перевізники працюють у збиток. Тож зміна тарифів дозволить зменшити суми дотацій, які влада виділяє на покриття збитків підприємств транспорту. І спрямувати ці кошти на розвиток, зокрема, дорожньо-транспортної інфраструктури.

«Без жодної політики скажу: отримані від підвищення тарифів кошти підуть на розвиток транспортної інфраструктури, на ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств», – наголосив міський голова, коментуючи рішення про підвищення вартості проїзду.

Він нагадав, що нині «Київпастрансу» не вистачає майже 2,5 тисячі працівників, «Київському метрополітену» – близько півтисячі через низький рівень зарплатні.

«Я щойно зустрічався із директором метрополітену. Він сказав, що тільки вчора звільнилися три машиністи. Вони їдуть працювати до Польщі, бо там високі зарплати. Нам потрібно підвищувати зарплатню тут. Знаєте, скільки часу треба, щоб підготувати одного машиніста? 7 місяців на навчання і ще 7 місяців він проходить стажування. Півтора роки нам потрібно, аби замінити одного машиніста! – наголосив Віталій Володимирович. – Ці гроші від підвищення тарифів підуть, зокрема, й на збільшення рівня зарплат».

Окрім цього, в мерії відзначають, що на сьогодні у підземці є необхідність ремонтувати рухомий склад і станції, закуповувати нові вагони. Зокрема потрібно оновити 13 станцій метрополітену, дорожню інфраструктуру.

«У нас сьогодні 75 мостів і шляхопроводів у передаварійному стані! Ми зараз ремонтуємо об’єкти інфраструктури, які відкрили 40-50 років тому,а їх станом ніхто не переймався! На все це потрібні кошти. І щоб хоч якусь частину їх вивільнити, ми можемо зменшити дотації транспортним підприємствам. Хоча б наблизивши тарифи на проїзд до їх собівартості», – сказав голова КМДА. – Для постійних користувачів громадським транспортом середня вартість проїзду складатиме 6,5 грн за умови придбання проїзного квитка. До того ж буде збережено безкоштовний проїзд для пільговиків».

Забезпечення належної роботи та розвитку транспортної інфраструктури столиці залежить від зміни вартості проїзду, оновлення автопарку, безпеки міського транспорту.

«У нас не вистачає близько 500 автобусів, 400 тролейбусів та 300 трамваїв. Щоб закупити їх, потрібно близько 25 млрд грн. Поки що таких грошей немає. Підвищення тарифів на проїзд допоможе оновити частину рухомого складу, який застарів і знаходиться в аварійному стані», – зазначив заступник міського голови – секретар Київради Володимир Прокопів. – Наразі економічно обґрунтований тариф для наземного транспорту повинен становити 8 грн і майже 60 коп., а для метрополітену – 8 грн 27 коп. При цьому, підвищення для тих, хто користується безконтактними картками у метро, буде не таким суттєвим. Адже при поповненні їх на 50 поїздок разовий спуск під землю обійдеться в 6 грн 30 коп. Таким чином, для киян, які користуються підземкою постійно, вартість зросте фактично на 1,3 грн».

Нагадаємо, останнє підвищення тарифів до економічно обґрунтованого рівня відбулось у лютому 2015 року. А у 2017-му – лише коригування окремих його складових. За той час тарифи на електроенергію зросли у 5,4 рази, вартість дизельного палива – у 1,5 рази, індекс споживчих цін за 2015-2017 роки сягнув 183%
images
images
images
images
Статтi по темi:
images  
images
images
images
images
13/07/2018 | Вулицю Академіка Заболотного відремонтують за рік .
images
images
13/07/2018 | Іподром запрошує на «Дербі» .
images
images
13/07/2018 | Обмежать рух авто на вул. Рейтарській та через залізничні колії на примиканні просп. Космонавта Комарова із просп. Леся Курбаса.
images

СПОЖИВАЧimages images
images
фото
За втрату багажу відповідає авіакомпанія

Останнім часом почастішали скарги від пасажирів на крадіжки речей з багажу в українських аеропортах. З валіз туристів зникають дорогі речі. Ми запитали у юристів, хто має відповідати за втрату багажу і як повернути майно...   дізнатися більше images



РЕЛІГІЯimages images
images
фото
Коли людина молиться, то біси ридають від горя

З прадавніх часів вважалося, що поряд з людьми живуть невидимі «ефірні» істоти, які через низьку щільність є незримими тінями. І це не міф, а реальність. Сучасні прилади зареєстрували цих невидимок в інфрачервоній і ультрафіолетовій частинах спектру. Учені на підставі досліджень зробили висновок, що енергетичні істоти мають природу, аналогічну кульовій блискавці, але поводяться, як розумні створіння, що вкотре підтверджує правильність Біблійських істин...   дізнатися більше images
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |


: 0.517 sec