11 червня 2019 року, вiвторок  №28 (5220) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS  | Facebook   |  Київ | Економіка | Суспільство | Дозвілля | Авто | Здоров'я | Технології | Транспорт
images
images
 Логотип видання 'Хрещатик'
громадський бюджет kyiv smart city
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
полоса
images images новини
images
12:41 |  Віталій Кличко: «Із початку року з вулиць столиці прибрали більше 7 тисяч рекламних конструкцій і засобів» (+відео)
images images images
12:20 |  Віталій Кличко: «На сьогодні в Києві працюють 466 дитячих садочків»
images images images
12:14 |  Віталій Кличко: «У лікарнях столиці сьогодні перебувають 184 хворих на коронавірус. Троє підключені до апаратів ШВЛ»
images images images
12:07 |  Віталій Кличко: «Показник охоплення тестуванням у столиці перевищує норму в п’ять разів»
images images images
12:05 |  Віталій Кличко: «За минулу добу в Києві коронавірус підтвердили ще у 62 людей. Зокрема, у 10 медиків»
images images images
11:56 |  Як користуватися е-квитком у громадському транспорті
images images images
11:17 |  Прес-брифінг Віталія Кличка щодо ситуації в Києві
images images images
09:09 |  Дитячий садок на Святошино оточили захистом
images images images
17:20 |  У Києві придбали 1000 нових контейнерів для роздільного збору відходів та розпочали їх встановлення – Петро Пантелеєв
images images images
16:31 |  Цього тижня у Києві триватимуть сезонні ярмарки
images images images
14:42 |  На столичні пляжі завезли свіжий пісок
images images images
12:06 |  Кличко вручив ключі від автомобілів двом будинкам сімейного типу
images images images
10:01 |  На станціях «Лук’янівська» та «Сирець» провели тестування тактильних смуг для маломобільних категорій пасажирів – Валентин Осипов
images images images
09:57 |  Оперативна інформація про поширення коронавірусної інфекції COVID-19
images images images
09:18 |  Кличко: Ще в 28 мешканців Києва виявили захворювання на коронавірус. Одна людина померла
images images images
images
украинские новости RSS канал новини RSS  |  всi новини
images
полоса
images images ДОКУМЕНТИ  
images
images Рiшення Київради
images
images Розпорядження
images
images Нормативно-правовi акти 
images
images Укази Президента України
images
images Постанови
images
images Накази
images
images Проекти
images
images Документи інших відомств
images

полоса

Державні закупівлі
Бюджет міста Києва на 2019 рік
Бюджет міста Києва на 2020 рік
Контактний центр міста Києва - 1551
  images
images
images Роздiли :   стрелка   |    |    |    
images
images Технології
images 19/03/2020 10:36 надрукувати прочитало 4703 чoловік

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber. До таких заходів у компанії вдалися, щоб забезпечити своїх клієнтів та співробітників усіма необхідними умовами для зручного та безпечного спілкування у період карантину.

Відтепер до ДТЕК «Київські електромережі» можна звертатись за допомогою мессенджеру Viber. Спеціальний онлайн-канал запрацював за телефонами: +38(050)- 317-60-08 та +38(050)-317-60-70. Для його використання потрібно зайти на власному смартфоні у Viber, додати один із вказаних номерів та розпочати спілкування зі спеціалістом контакт-центру.

«ДТЕК піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Ми за два дні підготували персонал та запустили Viber-канал. Він розширить дистанційні можливості отримання послуг нашої компанії. І все це без особистого візиту, що надважливо в умовах карантину», – зазначив Маріс Куніцкіс, генеральний директор ДТЕК «Київські електромережі».

За допомогою Viber-каналу клієнти зможуть у режимі 24/7:

  • передати покази лічильника;
  • отримати консультацію щодо роботи лічильника;
  • передати заявку на підключення електроенергії після відключення за борги;
  • отримати рахунок та підтвердити оплату заборгованості за повторне під’єднання після відключення за борги.
  • Нагадаємо, на час запровадження у Києві карантину, ДТЕК «Київські електромережі» з 17 березня припинив особистий прийом клієнтів у власних центрах обслуговування. Компанія закликає киян для отримання необхідних послуг із електропостачання користуватися дистанційними каналами комунікації. Про їх повний перелік можна дізнатися за посиланням.

    полоса
    vn.com.ua
    images
    images
    images
    images
    Новини по темi:
    images  
    images
    images
    images
    images
    15:13 | Електропостачальник YASNO роз’яснив, як за 2 хвилини передати показання електролічильника через Viber та зекономити кошти.
    images
    images
    14:03 | В Україні стався масовий збій в роботі мобільного зв’язку та інтернету.
    images
    images
    09:36 | Енергоофіси YASNO продовжують консультувати виключно дистанційно і залишаються закритими для очного прийому клієнтів.
    images
    images
    15:25 | Як часто варто регулювати розвал-сходження?.
    images
    images
    17:45 | У столиці шукають способи використання технологій штучного інтелекту.
    images
    images
    13:46 | Італія надіслала необхідні механізми для будівництва метро на Виноградар.
    images
    images
    11:19 | Оперативна інформація Держспецзв’язку щодо захисту державних інформаційних ресурсів.
    images
    images
    16:26 | Чому київські хакери не по «зубах» СБУ.
    images
    images
    12:33 | Київ використовує для дезінфекції міських об’єктів і безпілотні технології.
    images
    images
    17:45 | Оплачуйте комунальні послуги, користуючись телефоном – покрокова інструкція Мінсоцполітики.
    images
    images

    images
    © газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
    У разi використання матерiалiв
    гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
    Всi права на матерiали цього сайту
    охороняються вiдповiдно до законодавства України,
    зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
    images images images
    | | | | | | | |