![]() |
Судячи з висловлювань деяких депутатів у соцмережах, не всі однозначно ставляться до пропозиції, яка була висловлена у петиції містян до мерії. Цікаво, що полегшуючи життя автомобілістів послабленням правил на дорогах, у столиці не вдасться добитися зникнення корків і про стимулювати громадян пересідати у комунальний транспорт.
Таку думку й висловив депутат Київради Олександр Пабат.
-Проектом рішення Київради «Про перелік ділянок доріг, на яких дозволяється швидкість руху транспортних засобів до 80 км / ч в період з 1 квітня до 1 листопада», передбачається щорічне введення особливого режиму руху на зазначених ділянках в весняно - осінній період, - пише Пабат у Фейсбук. - Документ являє собою компроміс, створений на основі громадської петиції, напрацювань Департаменту транспортної інфраструктури, рекомендацій поліції і налічує 22 ділянки (межі 4х з них відредаговані патрульної поліцією столиці).
Нагадаю, що Київ має досвід організації зон особливого швидкісного режиму - в 2014 році, з подачі Державтоінспекції, було визначено 11 вулиць для руху зі швидкістю 80 км / год.
Тим алогічним, що пропонуючи повторити практику, що не досліджуються наявні напрацювання, головним чином - аналітика правопорушень на позначених дорогах, статистика ДТП на час введення особливого швидкісного режиму. Досвід США, на який ми так любимо озиратися, цілком однозначно натякає на «доцільність» хронічними пробками хоч в Лос-Анжелесі, хоч Сан-Франциско.
У більшій частині Європи, навпаки, гармонізація міського руху здійснюється не за допомогою збільшення швидкості руху особистого транспорту, а мотивацією жителів мегаполісів пересуватися комфортним, регулярним муніципальним транспортом.
Вулиці Києва, де хочуть збільшити швидкість:
- проспект Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вулиці Чорнобильської);
- Велика Кільцева дорога (від вулиці Міської до перетину з вулицею Газопровідною і від вулиці Газопровідної до Мінського проспекту);
- вулиця Міська (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе) – за умови капітального ремонту проїжджої частини;
- Кільцева дорога (від проспекту Перемоги до вулиці Миколи Трублаїні);
- проспект Оболонський (від вулиці Богатирської до вулиці Михайла Малиновського);
- Автодорога Р-69 (від вулиці Озерної до межі Києва);
- проспект Бандери (від просп. Оболонського до Московського моста);
- проспект Шухевича (Ватутіна) (від Північного (Московського) моста до Керченської площі);
- вулиця Набережно – Рибальська (від Гаванського шляхопроводу до вулиці Електриків);
- Наддніпрянське шосе;
- Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
- Столичне шосе (до вулиці Заболотного);
- вулиця Саперно-Слобідська (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
- проспект Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі);
- бульвар Дружби Народів (від Либідської площі до вулиці Ниманської);
- проспект Броварський (від проспекту Визволителів до вулиці Братиславської і від вулиці Кіото до кінця населеного пункту Київ) – за умови капітального ремонту проїжджої частини;
- вулиця Перова (від проспекту Визволителів до вулиці Алішера Навої);
- вулиця Теліги (від вулиці Ольжича до вулиці Кирилівської);
- проспект Космонавта Комарова (від вулиці Борщагівської до проспекту Леся Курбаса);
- проспект Леся Курбаса (від проспекту Космонавта Комарова до вулиці Гната Юри);
- вулиця Борщагівська;
- проспект Соборності (за умови установки розподільного транспортного огородження).