Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
22 травня 2020 року, п'ятниця  №36 (5315) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    
images
images Технології
images 16/07/2014 07:07 надрукувати прочитало 12300 чoловік

Російські інтернет-сервіси стрімко втрачають популярність в Україні

Українські користувачі інтернету відмовляються від російських інтернет-ресурсів. Українці дедалі більше нехтують пошуковими сервісами yandex.ua та mail.ru. Разом з ними аудиторію втрачають російські соціальні мережі – odnoklassniki.ua та vk.com. Про це свідчать останні дані українського представництва компанії Gemius, яка займається онлайн-дослідженнями в Центральній і Східній Європі, пише Forbes Україна.

Так, за даними Gemius, рекорд падіння відвідуваності встановив російський пошуковик «Яндекс». За півроку сервіс розгубив більше 800 000 унікальних користувачів – відвідуваність сайту впала з 8,9 млн у січні до 8,1 млн у травні. Як наслідок «Яндекс» поступився своїм стабільним 4-м місцем найрейтинговіших сайтів України відеосервісу YouTube. Тоді як кількість унікальних користувачів головного конкурента – Google за цей же період зросла на мільйон – з 12,2 млн до 13,2 млн. Разом з «Яндексом» втрат зазнав також російський сервіс mail.ru – його аудиторія зменшилась на 400 000 – з 10,4 млн у січні до 10 млн у травні.

Розгубила українську аудиторію й російська соціальна мережа «Однокласники» – з 5,2 млн у січні до 5 млн в травні, хоча раніше сервіс демонстрував стабільні показники. Тоді як американська соціальна мережа Facebook наростила аудиторію з 5,6 млн у січні до 6 млн в травні, що дозволило сервісу вперше перевершити за популярністю «Однокласники» і зайняти сьоме місце в рейтингу найпопулярніших ресурсів в Україні. Хоч соціальна мережа «Вконтакте» і показала приріст – з 11,1 млн користувачів у січні до 11,5 млн у травні, але динаміка росту сайту набагато скромніша, аніж минулого року.

Падіння популярності російських сервісів має політичне підґрунтя, переконує Олексій Мась, керівник «Української банерної мережі». Із початком анексії Криму російські сервіси потрапили під кампанію з бойкотування продуктів і послуг made in Russia, ініційовану в Facebook. Бойкот набрав обертів із загостренням ситуації на Донбасі: «Пошуковики – це сервіси, побудовані на довірі. Так як серед українців довіра до Росії знизилась, російські пошуковики втратили лояльну аудиторію», – відмітив Олексій Мась.

полоса
vn.com.ua
images
images
images
images
Новини по темi:
images  
images
images
images
images
16:12 | Ринок інноваційних фінансових технологій і сервісів.
images
images
15:42 | На будь-який гаманець: огляд кращих смартфонів Samsung з різних бюджетних полюсів.
images
images
12:16 | Які геоматеріали необхідно використовувати в дорожньому будівництві.
images
images
10:44 | Що слід врахувати при виборі рулонної штори на кухню .
images
images
16:43 | Кращі на ринку України виробники Маркіз в одному місці - Liniyacomforta.
images
images
16:42 | Marshall Major 3 Bluetooth: чому бездротова версія легендарних навушників варта покупки.
images
images
14:58 | Проголосувати за проекти Громадського бюджету-5 можна також у смартфоні.
images
images
10:12 | Кияни можуть поповнити Kyiv Smart Card із мобільного рахунку.
images
images
06:42 | Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС отримали 171,9 тис. клієнтів.
images
images
05:39 | Пенсія призначатиметься автоматично.
images
images

images
© газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
У разi використання матерiалiв
гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
Всi права на матерiали цього сайту
охороняються вiдповiдно до законодавства України,
зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
images images images
| | | | | | | |