Логотип видання 'Хрещатик'

images
images
разделительная полоска
разделительная полоска
архів | документи | реклама  | контакти
разделительная полоска
разделительная полоска разделитель
images
Новини
  images
20 листопада 2020 року, п'ятниця  №74 (5353) номер газеты в PDF-формате PDF новини в RSS-форматі RSS   |    |    |    
images
images Технології
images 19/03/2020 10:36 надрукувати прочитало 9333 чoловік

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber. До таких заходів у компанії вдалися, щоб забезпечити своїх клієнтів та співробітників усіма необхідними умовами для зручного та безпечного спілкування у період карантину.

Відтепер до ДТЕК «Київські електромережі» можна звертатись за допомогою мессенджеру Viber. Спеціальний онлайн-канал запрацював за телефонами: +38(050)- 317-60-08 та +38(050)-317-60-70. Для його використання потрібно зайти на власному смартфоні у Viber, додати один із вказаних номерів та розпочати спілкування зі спеціалістом контакт-центру.

«ДТЕК піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Ми за два дні підготували персонал та запустили Viber-канал. Він розширить дистанційні можливості отримання послуг нашої компанії. І все це без особистого візиту, що надважливо в умовах карантину», – зазначив Маріс Куніцкіс, генеральний директор ДТЕК «Київські електромережі».

За допомогою Viber-каналу клієнти зможуть у режимі 24/7:

  • передати покази лічильника;
  • отримати консультацію щодо роботи лічильника;
  • передати заявку на підключення електроенергії після відключення за борги;
  • отримати рахунок та підтвердити оплату заборгованості за повторне під’єднання після відключення за борги.
  • Нагадаємо, на час запровадження у Києві карантину, ДТЕК «Київські електромережі» з 17 березня припинив особистий прийом клієнтів у власних центрах обслуговування. Компанія закликає киян для отримання необхідних послуг із електропостачання користуватися дистанційними каналами комунікації. Про їх повний перелік можна дізнатися за посиланням.

    полоса
    vn.com.ua
    images
    images
    images
    images
    Новини по темi:
    images  
    images
    images
    images
    images
    16:12 | Ринок інноваційних фінансових технологій і сервісів.
    images
    images
    15:42 | На будь-який гаманець: огляд кращих смартфонів Samsung з різних бюджетних полюсів.
    images
    images
    12:16 | Які геоматеріали необхідно використовувати в дорожньому будівництві.
    images
    images
    10:44 | Що слід врахувати при виборі рулонної штори на кухню .
    images
    images
    16:43 | Кращі на ринку України виробники Маркіз в одному місці - Liniyacomforta.
    images
    images
    16:42 | Marshall Major 3 Bluetooth: чому бездротова версія легендарних навушників варта покупки.
    images
    images
    14:58 | Проголосувати за проекти Громадського бюджету-5 можна також у смартфоні.
    images
    images
    10:12 | Кияни можуть поповнити Kyiv Smart Card із мобільного рахунку.
    images
    images
    06:42 | Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС отримали 171,9 тис. клієнтів.
    images
    images
    05:39 | Пенсія призначатиметься автоматично.
    images
    images

    images
    © газета "Хрещатик", "Хрещатик.Київ"
    У разi використання матерiалiв
    гіперпосилання на kreschatic.kiev.ua обов'язкове.
    Всi права на матерiали цього сайту
    охороняються вiдповiдно до законодавства України,
    зокрема про авторське право i сумiжнi права. WebAdmin
    images images images
    | | | | | | | |