Про те, який інформаційний ресурс дає жителям столиці доступ до відомостей щодо причин відсутності/відключення низки комунальних послуг, включно з термінами їх відновлення, пише «Kreschatic», посилаючись на офіційний Telegram-канал КП «Київтеплоенерго».
Як стало відомо, техпідтримка комунальних служб в автоматичному режимі передає в службу «15-57» всі дані, що стосуються відключення, аварій, технічних робіт тощо, після чого в Центральній диспетчерській службі з питань ЖКГ (житлово-комунального господарства) обробляється така інформація, а клієнти отримують сповіщення про статус подібного сервісу у своєму будинку.
Зокрема, можна налаштувати SMS-розсилку прямо на свій мобільний номер або ж отримати інформацію онлайн, «клікнувши» за гіперпосиланням інформаційного ресурсу, створеного за підтримки Київської міської державної адміністрації. Також, кияни зможуть самостійно звернутися за номером телефону 15-57 (зі стаціонарного апарату) або набрати (044) 500-1557 (з мобільного «девайса»).
Раніше ми писали про те, що в Кабміні розповідали, як вчинити пенсіонерам, яким не надходять виплати на карту.