Це пов’язано з тим, що частина працівників виїхали з країни через повномасштабне вторгнення, інші звільнилися, а деякі пішли служити у ЗСУ. Про це повідомляє саме комунальне підприємство “ЦОДР”.
Нестача кадрів, зокрема, обумовлена тим, що від початку війни 9% працівників КП вступили до лав ЗСУ. Серед них є фахівці різних професій, від проєктувальників схем дорожнього руху до електромонтажників.
Через мобілізацію дефіцит спеціалістів може сягнути 12%. За інформацією «Центру організації дорожнього руху», наразі на підприємстві є 33 вакансії. КП «ЦОДР» активно працює над залученням нових працівників, співпрацюючи з закладами профільної освіти та міським центром зайнятості.
Як повідомляє «Kreschatic», підприємство підкреслює, що підготовка фахівців деяких професій потребує спеціалізованого навчання, яке триває до 5 років. Це стосується інженерів-проєктувальників, інженерів-будівельників, спеціалістів з управління дорожнім рухом, інженерів з безпеки руху, інженерів з ремонту та обслуговування світлофорів, а також спеціалістів з технічного нагляду за будівництвом світлофорних об’єктів.
Нагадаємо, що в комунальних підприємствах, зокрема в критичній інфраструктурі, можна забронювати не більше 50% від військовозобов’язаних.
Також раніше ми писали про те, що після «Київського метрополітену» про критичний дефіцит кадрів заявив «Київавтодор»
Треба займатись людьми-лікувати хворих, пьяничок,наркоманів,безхатьків. Це десятки,а може і
сотні тисяч украінців,які можуть та повинні працювати! Раніше так поповнювали трудові ресурси.
Але коли у чиновників в голові “где срубить бабла “він знайде багато причин,щоб цього не робити