Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на інформацію, розміщену в Telegram-каналі мера Києва Віталія Кличка, наразі розпочато один з етапів робіт, спрямованих на ремонт моста, введеного в експлуатацію в минулому столітті (1965 рік).
За словами Кличка, бригади фахівців зводять тимчасові металеві підтримувальні конструкції в проміжках споруди, що має забезпечити безпечне використання мосту без його перекриття, до самого початку повноцінної реставрації.
Будівельники встановлюють відкатувальні пірси та підкранові естакади для виконання ключових робіт — монтажу металевих компонентів, що утримують конструкції та льодорізи для забезпечення льодоходу. Крім того, будівельники розпочали вібраційне занурення палів у Дніпро для укріплення підтримувальних конструкцій мосту Метро.
Таким чином, наразі Метро функціонує в урізаному вантажопідйомному режимі, але на період здійснення антиаварійних робіт, процес руху авто та поїздів метрополітену спорудою збережено у звичному режимі — від правого до лівого берега Дніпра, з одночасним забезпеченням судноплавства.
Раніше ми писали про те, чому в Києві неможливо відстежити маршрутки в реальному часі.