Вартість завершення будівництва лінії метро на Виноградар у столиці сягнула 24 мільярдів гривень, що у шість разів перевищує початкову суму проєкту. Про це повідомив депутат Київради Андрій Вітренко в коментарі Новини.LIVE, пише «Kreshatic».
За його словами, добудову профінансують із міського бюджету, а початкова кошторисна вартість становила близько 4 мільярдів гривень. Депутат також заявив, що представники Київради не мають доступу до будівельного майданчика, посилаючись на обмеження, встановлені з міркувань охорони праці.
Вітренко не виключає, що місту можуть запропонувати взяти нові кредити для завершення робіт. Такий сценарій, за його словами, створить додаткове фінансове навантаження на міський бюджет і може вплинути на тарифну політику громадського транспорту.
Журналістка проєкту «Наша Справа» Марія Гураль повідомила, що частини додаткових витрат можна було б уникнути за наявності чинного Генерального плану Києва. Зокрема, місто витратило 324 мільйони гривень на перенесення ліній електропередач поблизу станцій «Мостицька» та «Проспект Правди».
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що на Київщині електричка збила на смерть 17-річного хлопця на вокзалі.
