Samsung вирішив повернутися в Росію: техногігант відновив рекламну активність в країні

Деякі виробники електроніки, які заморозили постачання або просування в Росії після початку повномасштабного вторгнення військ РФ в Україну, повернули рекламну активність на російському ринку в 2023 році на рівень 2021 або навіть вище
Денис Тарнавський 2.6k 1 comment
Samsung, Honor і Xiaomi, які відмовилися від просування своїх товарів у Росії після початку війни, відновили рекламну активність у країні. Фото - ixbt.com

Про це повідомляє російське видання “Комерсант” з посиланням на дані TelecomDaily, інформує «Kreschatic». Серед таких брендів – китайські Honor та Xiaomi, південнокорейська Samsung, тайванська Acer. У 2022 році Samsung в Росії, як і всі перераховані компанії, реклами не мали, зазначає видання.

У рекламному холдингу NMi Group підтвердили “Комерсанту”, що “деякі західні бренди відновили у 2023 році маркетингову активність на російському ринку”. За словами співрозмовника, «інвестиції в маркетинг зростали з нульової бази 2022 року, перевищивши показники 2021 року на 2-5%».

Співрозмовник газети серед топ-менеджерів великої торгової мережі пояснив, що через санкційні ризики компанії використовують трейд-маркетинг — тобто бренд передає рекламний бюджет і право керувати стратегією просування повністю третім особам, найчастіше в цій ролі виступають маркетплейси, ретейлери та дистриб’ютори. За словами джерела серед виробників смартфонів, вся рекламна активність виробників пристроїв, які офіційно не поставляються до РФ, йде через ретейлерів та маркетплейси.

Фото – ixbt.com

Експерти, опитані “Комерсантом”, вважають, що незважаючи на активізацію просування, брендам буде складно збільшити свої частки на ринку. «Проблема у несистемному постачанні. Іноді виходить, що магазин рекламує конкретну модель ноутбука чи смартфона, проте за кілька днів її запаси закінчуються, і вся рекламна стратегія виходить невдалою», — заявив один із співрозмовників.

Після початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну низка іноземних виробників електроніки заморозили або повністю припинили постачання своєї продукції до РФ. Apple, Honor та Samsung в Росії не вели офіційної діяльності. The Wall Street Journal зазначала, що китайські технологічні компанії під тиском санкцій та постачальників скорочують присутність на російському ринку, не оголошуючи про це публічно. Незабаром російська влада дозволила ввозити товари багатьох брендів за допомогою паралельного імпорту, тобто без дозволу правовласника.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що LG, Bosch та Sony закривають всі свої магазини в Росії та остаточно виходять з країни

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
1 Comment

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version