Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, шанхайська компанія Nio у понеділок оголосила про план, який передбачає до 1 мільярда юанів (138 мільйонів доларів США) стимулів для водіїв бензинових автомобілів, щоб перейти на інший, у формі переваг заміни батареї, додаткових підписок на функцію допомоги при водінні та навіть мобільний телефон Nio, згідно з офіційним каналом компанії Weibo.
Тим часом Xpeng знизила ціни на деякі свої моделі на цілих 20 000 юанів, а Chery Automobile заявила, що покриє податкові витрати при придбанні окремих моделей, а також запропонує більш вигідну торгівлю вживаними автомобілями клієнтів.
Ці кроки суперечать тим, що зробив автовиробник Ілона Маска раніше в понеділок, коли підвищив ціну на свій найпопулярніший кросовер Model Y. Про це підвищення широко повідомляли протягом кількох тижнів, швидше за все, щоб підвищити попит напередодні фактичної події та збільшити продажі в першому кварталі. Реакція місцевих виробників є свідченням гострої конкуренції на китайському автомобільному ринку, найбільшому у світі.
Незважаючи на підвищення цін, Tesla була змушена скоротити виробництво на своєму заводі в Шанхаї наприкінці минулого місяця, повідомляє Bloomberg. Продажі Tesla зафіксували спад у перші два місяці 2024 року порівняно з тим же періодом рік тому, тоді як загальні продажі легкових автомобілів у Китаї зросли.
Свіжі субсидії, купони та коригування цін з’явилися, коли гігант споживчої електроніки Xiaomi також офіційно увірвався на найбільший у світі ринок електромобілів, минулого тижня оприлюднивши ціни та відкривши початковий прийом замовлень на свій широко розрекламований SU7. Кількість попередніх замовлень на модель перевищила 88 898 протягом 24 годин, повідомляє Xiaomi в пізнішій публікації в соціальних мережах.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Xiaomi стає головним конкурентом Tesla: компанія оголосила про старт продажів електромобілів