Tesla вирішила підняти ціни на свої електромобілі в Китаї

Китайські автовиробники намагаються скористатися нещодавнім підвищенням цін Tesla і захиститися від агресивного виходу на ринок електрокарів Xiaomi, пропонуючи знижки, субсидії та купони, щоб привабити потенційних покупців автомобілів
Денис Тарнавський 905
Tesla підвищила ціну на свій найпопулярніший кросовер Model Y. Фото - Bloomberg

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Bloomberg, шанхайська компанія Nio у понеділок оголосила про план, який передбачає до 1 мільярда юанів (138 мільйонів доларів США) стимулів для водіїв бензинових автомобілів, щоб перейти на інший, у формі переваг заміни батареї, додаткових підписок на функцію допомоги при водінні та навіть мобільний телефон Nio, згідно з офіційним каналом компанії Weibo.

Тим часом Xpeng знизила ціни на деякі свої моделі на цілих 20 000 юанів, а Chery Automobile заявила, що покриє податкові витрати при придбанні окремих моделей, а також запропонує більш вигідну торгівлю вживаними автомобілями клієнтів.

Ці кроки суперечать тим, що зробив автовиробник Ілона Маска раніше в понеділок, коли підвищив ціну на свій найпопулярніший кросовер Model Y. Про це підвищення широко повідомляли протягом кількох тижнів, швидше за все, щоб підвищити попит напередодні фактичної події та збільшити продажі в першому кварталі. Реакція місцевих виробників є свідченням гострої конкуренції на китайському автомобільному ринку, найбільшому у світі.

Незважаючи на підвищення цін, Tesla була змушена скоротити виробництво на своєму заводі в Шанхаї наприкінці минулого місяця, повідомляє Bloomberg. Продажі Tesla зафіксували спад у перші два місяці 2024 року порівняно з тим же періодом рік тому, тоді як загальні продажі легкових автомобілів у Китаї зросли.

Xiaomi SU7 Gulf Blue. Фото – Xiaomi/Weibo

Свіжі субсидії, купони та коригування цін з’явилися, коли гігант споживчої електроніки Xiaomi також офіційно увірвався на найбільший у світі ринок електромобілів, минулого тижня оприлюднивши ціни та відкривши початковий прийом замовлень на свій широко розрекламований SU7. Кількість попередніх замовлень на модель перевищила 88 898 протягом 24 годин, повідомляє Xiaomi в пізнішій публікації в соціальних мережах.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Xiaomi стає головним конкурентом Tesla: компанія оголосила про старт продажів електромобілів

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Exit mobile version