Uber купує свого тайванського конкурента Foodpanda за майже мільярд доларів

Uber купує бізнес Foodpanda компанії Delivery Hero на Тайвані за 950 мільйонів доларів, зміцнюючи свій контроль над ключовим азіатським ринком і намагаючись розширити свою діяльність у регіоні
Компанія прагне отримати дозвіл на покупку Foodpanda до початку 2025 року. Фото - intermediait.com

Як повідомляє «Kreschatic», Uber, чий бізнес з доставки їжі в останньому кварталі досяг найкращих результатів у всьому світі, прагне завершити угоду до першої половини 2025 року. Обидві сторони підкреслили, що поглинання залежить від схвалення регулятора — це потенційна проблема, оскільки Uber і Delivery Hero зараз є двома домінуючими гравцями на ринку, пише Bloomberg.

Foodpanda та Uber Eats протягом багатьох років займають лідерські позиції в сфері доставки їжі на Тайвані. Станом на серпень 2023 року Foodpanda зберігала невелике лідерство з 52% обсягу замовлень на доставку їжі порівняно з Uber Eats.

Угода, оголошена у вівторок, знаменує собою одне з найбільших поглинань на Тайвані за межами напівпровідників. Uber планує об’єднати два підприємства під брендом Uber Eats і окремо домовився про покупку нещодавно випущених акцій Delivery Hero на суму 300 мільйонів доларів. Delivery Hero заявила, що сподівається використати кошти від угоди для викупу конвертованих облігацій.

Акції Delivery Hero після цього зросли на 19% до 30,08 євро на торгах у Франкфурті після попереднього зростання на 22%, що стало найбільшим внутрішньоденним зростанням з лютого. Загалом цього року акції компанії зросли на 20%.

Доставка Foodpanda в Тайбеї. Фото – Bloomberg

Uber бореться з невизначеністю щодо свого бізнесу спільного використання поїздок у США та Латинській Америці. Валовий обсяг бронювань у першому кварталі не відповідає оцінкам аналітиків, тоді як конкуренти, зокрема Lyft і DoorDash, перевершили очікування Уолл-стріт минулого кварталу. Інвестори зосереджені на тому, чи зможе Uber підтримувати двозначне зростання за допомогою нових пропозицій продуктів.

Тим не менш, бізнес доставки їжі, який також спостерігав уповільнення загального зростання, виявився яскравою плямою в період з січня по березень, перевершивши очікування щодо валових замовлень. Частота замовлень досягла історичного максимуму.

Uber Eats виріс на основних міжнародних ринках доставки, зокрема в Австралії, Франції та Мексиці, додавши на свою платформу нових роздрібних і продуктових партнерів. Рекламний бізнес компанії, що тільки зароджується, але зростає, також допоміг збільшити прибутки для бізнесу доставки.

Споживачі та продавці були однаково стурбовані можливим злиттям двох домінуючих платформ, сказав віце-голова Комісії з чесної торгівлі Тайваню Чень Чі Мін, повідомляє місцеве ЗМІ UDN. За словами Чена з посиланням на UDN, агентство «уважно підійде» до справи, щоб уникнути обмеження конкуренції.

Також раніше ми писали про те, що Тайвань намагається зміцнити свій глобальний авторитет через міжнародні технологічні угоди

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version