Airbus найме 400 інженерів, намагаючись скористатись проблемами свого головного конкурента Boeing

Airbus має намір найняти 400 інженерів для свого заводу з виробництва крил в Уельсі, оскільки компанія намагається збільшити перевагу над постраждалим від кризи Boeing на ринку однофюзеляжних літаків
Виробник літаків зміцнить валлійський завод з виготовлення крил, оскільки проблеми з 737 Max негативно впливають на конкурента. Фото - Paul Cooper

Як пише Telegraph, на заводі в Броутоні, поблизу Честера, знадобиться додатковий персонал, оскільки Airbus перетворює цеха, де виготовляли крила для A380, на виробничу лінію для бестселера моделі A320neo. Фабрика в Уельсі займає площу понад 10 футбольних полів і є ключовою для планів збільшити щомісячний випуск крил для A320 із середнього 48 у минулому році до 75 до кінця 2026 року. Airbus також додає персонал на свій існуючий завод A320 у комплексі Броутон, який виробляє 90 одиниць крил на місяць для європейської компанії.

Як повідомляє «Kreschatic», збільшення обсягів виробництва допоможе Airbus скоротити шестирічне відставання у виробництві моделі та звільнити місце для нових замовлень. Очікується, що це посилить тиск на Boeing, оскільки американський бізнес уповільнює темпи будівництва, щоб вирішити кризу безпеки навколо свого 737 Max, головного глобального конкурента A320.

Зараз у Броутоні працює близько 5000 людей і це головний виробничий майданчик Airbus у Великобританії. Друге крило заводу у Філтоні в Брістолі зосереджено на проектуванні, розробці та підтримці та налічує близько 3000 співробітників.

Зараз на заводі Airbus в Броутоні працює близько 5000 людей. Фото – Paul Cooper

Airbus вже вжив заходів для збільшення обсягів виробництва крил для A320 на початковій ділянці East Factory Broughton, розташованій через злітно-посадкову смугу від колишньої будівлі A380 і датованою 1939 роком, коли вона була побудована для будівництва бомбардувальників Lancaster і Wellington.

Останнє велике розширення можливостей виробництва A320 у Броутоні відбулося в 2016 році з відкриттям нової, повністю автоматизованої виробничої лінії поряд із існуючою, яка збільшила потужність на 26 комплектів крил на місяць до нинішніх 63.

На виготовлення одного крила йде від шести до семи тижнів. Фото – Paul Cooper

Планується, що завод West Factory розпочне виробництво наступного року, при цьому місце буде очищено від обладнання з програми A380 та виробничих пристосувань, придатних для меншого A320, який будується іспанською інженерною фірмою MTorres.

Два фарбувальні цехи в Броутоні, де також виготовляються крила для широкофюзеляжних A330 і A350, також розширюються, щоб впоратися з додатковою роботою.

Броутон отримає ще сотні робочих місць, якщо Airbus отримає замовлення на гелікоптер вартістю 1,2 мільярда фунтів стерлінгів для заміни застарілих Puma RAF, пообіцявши збирати їх на заводі в Честері.

Також раніше ми писали про те, що компанія Boeing оголосила про масштабні перестановки у керівництві через проблеми з безпекою лайнерів

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version