Ілон Маск оголосив «війну» компаніям, які відмовилися від реклами в його соцмережі Х

Соцмережа Х мільярдера Ілона Маска подала позов до суду на Глобальний альянс відповідальних медіа (GARM), Всесвітню федерацію рекламодавців (WFA) та окремі компанії через «незаконний бойкот» платформи з боку рекламодавців
Соцмережа подала позов через «незаконний бойкот» рекламодавців. Фото - ghall.com.ua

Про це повідомила гендиректор X Лінда Яккаріно. Вона опублікувала відкритий лист рекламодавцям, у якому пояснила суть претензій Х. Гендиректор також уточнила, що окрім об’єднань рекламодавців відповідачами за позовом стали Unilever та Mars, а також американська аптечна мережа CVS Health. За її словами, «незаконна поведінка» цих організацій та їхніх керівників обійшлася X у «мільярди доларів».

Як повідомляє «Kreschatic», у листі Яккаріно посилається на доповідь очолюваного республіканцями комітету Палати представників з питань судочинства в США. У ньому стверджується, що GARM та її члени «змовилися» бойкотувати Twitter, який згодом став Х після того, як платформу купив Маск. Таким чином, вирішив комітет, учасники «змови» обмежили вибір споживачів на порушення антимонопольного законодавства.

Ілон Маск і Лінда Яккаріно. Фото – habr.com

Співзасновник GARM Роб Раковіц відкинув ці заяви, зазначає Financial Times. Він та інші члени об’єднання наполягають, що бренди мають право самі вирішувати, де розміщувати рекламу.

Гендиректор Х стверджує, що від «незаконного бойкоту» постраждала не лише соцмережа, а й її користувачі. “Люди страждають, коли підривається ринок ідей і одні точки зору не фінансуються порівняно з іншими в рамках незаконного бойкоту”, – йдеться у зверненні.

Два роки ми пробували мир, тепер – війна.

написав Маск у Х. Він також закликав інші компанії, яких “систематично бойкотують рекламодавці”, подати позов до суду.

Незабаром після заклику до позову Х приєднався канадський відеохостинг та хмарна система зберігання Rumble, назвавши GARM «змовою» з метою «бойкоту рекламодавців Rumble та інших компаній».

Розбіжності між рекламодавцями та соцмережею Х (колишній Twitter) почалися після того, як Ілон Маск купив платформу у 2022 році. Зокрема, на тлі пом’якшення політики модерації рекламодавці були стурбовані можливим поширенням ненависті та токсичного контенту на платформі, а також тим, що Маск публічно критикував компанії, які скоротили витрати на рекламу в Х. У листопаді 2023 року Apple, IBM, Disney та голлівудські студії відмовилися від реклами у соцмережі після висловлювань самого Маска про євреїв.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що вартість соціальної мережі X (колишній Twitter) впала на 72% після придбання її Ілоном Маском

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version