Судовий процес проти Google: наслідки для рекламного ринку

У федеральному суді США триває процес, в якому Міністерство юстиції звинувачує Google у зловживанні монопольним становищем у сфері рекламних технологій.
Суд проти Google. Фото - Depositphoto

Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на Politexpert 

Судові слухання проходять в Александрі, штат Вірджинія, де компанія намагається переконати суд у тому, що її технології сприяють створенню безпечного та конкурентного середовища для рекламодавців і видавців.

Google підкреслює, що її рішення допомагають боротися зі шахрайством та спамом, пропонуючи користувачам широкий вибір альтернатив. Компанія також акцентує на наявності високої конкуренції на ринку цифрової реклами, наводячи приклади таких гігантів, як Meta, Amazon і TikTok, які активно пропонують свої послуги.

Проте, Міністерство юстиції стверджує, що Google контролює значну частину ринку технологій показу реклами, що, на їхню думку, негативно впливає на інтереси видавців та рекламодавців, обмежуючи їхні можливості. Слухання також включали деталі функціонування рекламної екосистеми Google, зокрема приклад успішної боротьби з шахрайською схемою 3ve, завдяки спільним зусиллям компанії та інших учасників ринку.

Очікується, що суддя Леоні Брінкем підсумує слухання наприкінці листопада, після чого можуть бути оголошені результати. Експерти прогнозують, що існує висока ймовірність визнання Google винною, що може призвести до суттєвих змін у її рекламній стратегії.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Україна отримає інноваційні плавучі електростанції від Siemens та Karpowership.

Share This Article
Щоб бути вільним потрібно знати правду.
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version