Вчора засновники Monobank вийшли на ринок онлайн-торгівлі, запустивши новий проєкт market by mono. Гороховський у своєму Telegram-каналі повідомив, що за один день на маркетплейсі було зроблено близько 9000 замовлень.
Раніше він повідомляв, що на платформі українці купуватимуть товари без переплат і прихованих тарифів за програмою «Покупка частинами». Доставка замовлень із market by mono безкоштовна, інформує видання «Kreschatic».
Наразі у маркетплейсі доступні товари трьох категорій від перших партнерів КТС, Click та Moyo – комп’ютерна техніка, гаджети та смартелектроніка. Однак згодом розробники додадуть нові розділи. Також зараз користувачам доступні добірки «Осінній вайб» або «Вінтажний куточок».
Окрім цього, у вкладці можна знайти і напої від банкінг-проєкту у колаборації із пивоварнею «2085» чи брендом «Живчик».