Соцопитування показало, який відсоток власників iPhone незадоволений функціоналом Apple Intelligence

Лише 11,6 відсотка клієнтів компанії Apple воліють купувати підписку на додатковий функціонал штучного інтелекту (ШІ).
Apple Intelligence. Фото - proit.ua

Як інформує «Kreschatic» з посиланням на аналітику 9to5mac, більша частина власників смартфонів (iPhone — 47,6 відсотка, а Samsung — 23,7 відсотка) орієнтуються на можливість використання ШІ-функцій перед покупкою пристрою, але не завжди задоволені програмними рішеннями розробників.

Зокрема, 73 відсотки респондентів, які є власниками iPhone, не бачать переваг у нинішніх сервісів Apple Intelligence (проаналізовано частоту застосування різноманітних функцій штучного інтелекту від компанії з Купертіно, доступних до виходу iOS 18.2 — до інтеграції в програмне забезпечення Genmoji та ChatGPT):

  • з недоречністю інструментів для письма згодні 28 відсотків користувачів;
  • з підсумковими повідомленнями — 46 відсотків;
  • з пріоритетними повідомленнями — 55,5 відсотка;
  • з видаленням/ретушуванням об’єктів на фото — 70,9 відсотка;
  • зі швидкими відповідями в е-пошті та повідомленнях — 79,1 відсотка.

Раніше ми писали про те, що фахівці підказували, як відрізнити оригінальний iPhone від китайської підробки.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version