Як інформує «Kreschatic» з посиланням на аналітику 9to5mac, більша частина власників смартфонів (iPhone — 47,6 відсотка, а Samsung — 23,7 відсотка) орієнтуються на можливість використання ШІ-функцій перед покупкою пристрою, але не завжди задоволені програмними рішеннями розробників.
Зокрема, 73 відсотки респондентів, які є власниками iPhone, не бачать переваг у нинішніх сервісів Apple Intelligence (проаналізовано частоту застосування різноманітних функцій штучного інтелекту від компанії з Купертіно, доступних до виходу iOS 18.2 — до інтеграції в програмне забезпечення Genmoji та ChatGPT):
- з недоречністю інструментів для письма згодні 28 відсотків користувачів;
- з підсумковими повідомленнями — 46 відсотків;
- з пріоритетними повідомленнями — 55,5 відсотка;
- з видаленням/ретушуванням об’єктів на фото — 70,9 відсотка;
- зі швидкими відповідями в е-пошті та повідомленнях — 79,1 відсотка.
Раніше ми писали про те, що фахівці підказували, як відрізнити оригінальний iPhone від китайської підробки.