Соцопитування показало, який відсоток власників iPhone незадоволений функціоналом Apple Intelligence

Лише 11,6 відсотка клієнтів компанії Apple воліють купувати підписку на додатковий функціонал штучного інтелекту (ШІ).
Андрій Бондаренко 937
Apple Intelligence. Фото - proit.ua

Як інформує «Kreschatic» з посиланням на аналітику 9to5mac, більша частина власників смартфонів (iPhone — 47,6 відсотка, а Samsung — 23,7 відсотка) орієнтуються на можливість використання ШІ-функцій перед покупкою пристрою, але не завжди задоволені програмними рішеннями розробників.

Зокрема, 73 відсотки респондентів, які є власниками iPhone, не бачать переваг у нинішніх сервісів Apple Intelligence (проаналізовано частоту застосування різноманітних функцій штучного інтелекту від компанії з Купертіно, доступних до виходу iOS 18.2 — до інтеграції в програмне забезпечення Genmoji та ChatGPT):

  • з недоречністю інструментів для письма згодні 28 відсотків користувачів;
  • з підсумковими повідомленнями — 46 відсотків;
  • з пріоритетними повідомленнями — 55,5 відсотка;
  • з видаленням/ретушуванням об’єктів на фото — 70,9 відсотка;
  • зі швидкими відповідями в е-пошті та повідомленнях — 79,1 відсотка.

Раніше ми писали про те, що фахівці підказували, як відрізнити оригінальний iPhone від китайської підробки.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Exit mobile version