Її спортивна модифікація розганяється до 100 км/год за 2,7 секунди, демонструючи вражаючий прогрес у порівнянні з першою моделлю, якій для цього потрібно було 5,5 секунд. Кожне нове покоління привносить інноваційні технології та вдосконалення в конструкцію автомобіля.
Еволюція потужності та технологій
Перші автомобілі Porsche 911 Turbo мали потужність 260 к.с., що було революційним показником для свого часу. Сучасний спортивний варіант розвиває потужність 650 к.с., демонструючи кращу паливну ефективність завдяки вдосконаленій системі впорскування палива та оптимізованій аеродинаміці. Кожен компонент двигуна розроблений з урахуванням максимальної продуктивності та надійності.
Система VTG (Variable Turbine Geometry) дозволяє точно контролювати потік повітря, забезпечуючи миттєвий відгук на натискання педалі газу. Турбонаддув значно збільшує крутний момент двигуна при збереженні плавності роботи. Інноваційна конструкція турбін забезпечує мінімальну затримку відгуку та оптимальний тиск наддуву в усьому діапазоні обертів.
Крім цього, Porsche розробила складну систему охолодження, яка включає декілька радіаторів для підтримки оптимальної температури різних систем автомобіля. Інтелектуальне керування потоками повітря забезпечує ефективне охолодження двигуна та турбін навіть при максимальних навантаженнях.
В результаті власники отримують такі технічні характеристики:
- Розгін 0-100 км/год: 2,7 с.
- Максимальна швидкість: 330 км/год.
- Витрата пального (змішаний цикл): 11,1 л/100км.
- Робочий об’єм двигуна: 3,8 л.
- Максимальний крутний момент: 800 Нм.
- Коробка передач: 8-ступінчата PDK.
Інноваційні технології та системи:
- Активна аеродинаміка з автоматичним регулюванням спойлера.
- Багатоконтурна система охолодження з оптимізованим розподілом потоків.
- Керамічні гальма PCCB з 6-поршневими супортами.
- Інтелектуальна система управління двигуном.
- Повний привід з електронним управлінням.
- Адаптивна пневматична підвіска.
Аеродинаміка та керованість автомобіля
Кузов розроблений з урахуванням оптимальної аеродинаміки. Активний передній спойлер та заднє антикрило автоматично регулюються залежно від швидкості та режиму руху. Система повного приводу забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між осями для максимальної стабільності.
Керамічні гальма PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) забезпечують виняткову ефективність гальмування. 6-поршневі супорти спереду та 4-поршневі ззаду гарантують стабільне уповільнення навіть при інтенсивному використанні на треку.
8-ступінчата коробка передач PDK (Porsche Doppelkupplung) забезпечує блискавичне перемикання передач без розриву потоку потужності. Електронна система управління повним приводом оптимізує тягу в будь-яких умовах.
Рекомендації з експлуатації:
- Дотримання рекомендованого періоду обкатки.
- Використання тільки рекомендованих виробником мастильних матеріалів.
- Регулярне технічне обслуговування згідно з регламентом.
- Контроль тиску в шинах та їх стану.
- Своєчасна заміна технічних рідин.
За майже 50 років розвитку Porsche Turbo еволюціонував від інноваційної моделі до еталону спортивного автомобіля. Поєднання передових технологій з традиційною якістю виконання дозволило створити автомобіль, що встановлює стандарти у своєму класі. Сучасні версії поєднують високу продуктивність із повсякденною практичністю, залишаючись вірними традиціям бренду та задовольняючи найвищі вимоги до динаміки та комфорту.