Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на VC
Міжнародне дослідження The Rise of the AI-Powered Consumer показало, що споживачі інтегрують штучний інтелект у своє життя швидше, ніж компанії. Найактивніше ШІ використовують у особистих цілях, а не на роботі. Особливо це помітно на азіатських ринках, де Китай і Сінгапур демонструють найвищі показники впровадження нових технологій. У Німеччині цей рівень значно нижчий, що підкреслює різний підхід до цифрових інновацій у світі.
Особливістю розвитку ШІ є те, що ним активно користуються представники всіх поколінь. Найбільшу зацікавленість проявляють мілленіали, які мають високу купівельну спроможність. Покоління Z залишається трохи обережнішим, але більше довіряє інноваціям. Водночас жінки менш охоче інтегрують ШІ у повсякденне життя порівняно з чоловіками. Це свідчить про різницю у сприйнятті технологій залежно від віку та статі.
Більшість споживачів очікують від ШІ не лише підвищення ефективності, а й натхнення, нових відкриттів і розваг. Дослідження показало, що 77% користувачів вважають, що ШІ допомагає їм дізнаватися щось нове. Також споживачі хочуть, щоб ШІ виступав наставником або навіть приймав рішення за них. Багато хто покладає надії на ШІ у питаннях здоров’я та фінансового планування.
Незважаючи на загальний оптимізм, існують і певні побоювання. Близько 43% респондентів насторожено ставляться до використання ШІ брендами через питання конфіденційності. Однак 73% вважають, що компанії, які впроваджують ШІ, є інноваційними. Це підкреслює важливість балансу між технологічними новаціями та етикою в цифрову епоху.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, чи можливе впровадження штучного інтелекту в освіту дітей.