Про це повідомляє “Kreschatic” з посиланням на The Conversation
Штучний інтелект стає важливою частиною освітнього процесу у всьому світі. У Великій Британії уряд виділив значні кошти для розробки технологій, які допомагають учителям у перевірці завдань і покращенні якості навчання. У США деякі школи тестують нові інструменти, а марокканський університет впровадив першу в Африці систему навчання, що використовує можливості штучного інтелекту. На міжнародному рівні ООН присвятило цьогорічний День освіти питанням інтеграції штучного інтелекту у навчання.
Технології на основі штучного інтелекту дозволяють зробити навчання персоналізованим. Адаптивні платформи аналізують рівень знань учня і підлаштовують завдання під його потреби. Це може значно покращити засвоєння матеріалу. Глибоке навчання, один з підвидів машинного навчання, знаходить застосування у перевірці рукописних завдань, оцінці мовних навичок та створенні інклюзивних освітніх інструментів для людей з обмеженими можливостями.
Розвиток обробки природної мови відкриває нові горизонти для навчання. Ці технології можуть аналізувати текст, виявляти плагіат, давати зворотній зв’язок щодо стилю і якості роботи студента, а також спрощувати складні тексти для кращого розуміння. Окрему увагу привертають ігрові методи навчання. Завдяки підходам, що базуються на системах заохочення, створюються інтерактивні віртуальні платформи, які не тільки зацікавлюють учнів, а й допомагають краще засвоїти знання.
Попри значні можливості, впровадження штучного інтелекту в освіту має виклики. Виникають питання щодо доступності таких інструментів для всіх учнів, уникнення упередженостей у даних і правильного використання зібраної інформації. Також існує ризик надмірного використання технологій, що може знизити рівень критичного мислення у студентів та викладачів. Зараз важливо досліджувати ці технології у контрольованих умовах, щоб знайти оптимальний баланс між інноваціями і традиційними підходами.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що ШІ допомагає створювати штучні руки, які стають дедалі ближчими до справжніх.