«Укрзалізниця» повідомила, які онлайн-сервіси компанії не працюють через технічний збій

Сьогодні, 23 березня, в IT-системі національної транспортної компанії «Укрзалізниця» виник непередбачуваний технічний збій, унаслідок чого недоступні онлайн-сервіси.
Потяг «Укрзалізниці». Фото - censor.net

Як пише «Kreschatic» із посиланням на відомості та рекомендації, опубліковані в офіційному Telegram-акаунті «Укрзалізниці», тимчасово обмежено доступ до продажу квитків через мобільний застосунок та офіційний сайт, а також не функціонують онлайн-сервіси із замовлення послуг та надання довідкової інформації.

Як запевняють у пресслужбі «Укрзалізниці», відповідні IT-фахівці вже розпочали роботи, спрямовані на оперативне усунення вищеописаних проблем.

Водночас, для забезпечення комфорту потенційних пасажирів, компанія посилила додатковими співробітниками ранкові зміни залізничних кас на вокзалах.

Також, поки роботу IT-системи не відновлено, для зв’язку з «Укрзалізницею» необхідно скористатися сторінками компанії в різних соціальних мережах.

В «Укрзалізниці» резюмували:

Перепрошуємо за незручності.

Раніше наш інформаційний портал писав про те, як заведено святкувати день ангела Лідії 23 березня.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version