Як вибрати корпоративні сувеніри відповідно до сфери бізнесу?

Кожен бізнес прагне справити позитивне враження на своїх клієнтів, партнерів та співробітників.

Дієвим інструментом для цієї мети стають сувеніри для компаній — вироби з унікальним дизайном, що підкреслюють стиль бренду та допомагають запам’ятатися аудиторії.

Замовити виготовлення таких виробів можна на сайті виробника VIP-Print. А ми спробуємо розібратися, як вибрати оптимальне рішення саме для вашої ніші.

Які подарунки вибирають компанії з різних сфер: короткий огляд

Щоби сувенір був доречним та корисним для отримувачів, важливо вибирати його з урахуванням специфіки діяльності компанії. Розглянемо приклади вдалих рішень для різних сфер:

  • ІТ-компанії — найчастіше замовляють флешки та повербанки, щоби підкреслити сучасність та технологічність бізнесу;
  • освітні заклади — віддають перевагу канцелярії з логотипом, адже такі вироби стають у пригоді як учням та студентам, так і викладацькому складу;
  • спортивні клуби і фітнес-центри — замовляють пляшки для води та спортивні рюкзаки з метою реалізації серед відвідувачів та персоналу;
  • заклади громадського харчування — у деяких кафе та ресторанах можна зустріти брендований посуд, наприклад, чашки для чаю або кави.

Універсальним рішенням вважається корпоративний одяг та аксесуари — футболки та кепки. Такі вироби виконують функцію мобільної реклами та відрізняються практичністю.

Що потрібно врахувати перед замовлення сувенірів?

Щоби результат потішив вас, варто заздалегідь продумати кілька важливих моментів. Передусім визначте цільову аудиторію — кому саме ви даруватимете сувеніри. Це допоможе правильно підібрати вид продукції та дизайн.

Також подумайте про функціональність подарунка. Краще вибирати речі, якими дійсно будуть користуватися — це гарантує, що ваш презент завжди буде на видноті та створюватиме позитивні асоціації з брендом.

Якщо у вашої компанії вже є корпоративний стиль, підготуйте логотип, слоган або інший елемент айдентики. За потреби менеджери компанії VIP-Print допоможуть адаптувати макет для оптимального методу нанесення.

Наостанок розрахуйте тираж і бюджет. Пам’ятайте, що великі партії дають змогу зекономити на вартості за одиницю, але для тестових запусків підійде й невелика кількість.

Share This Article
Наша інформація - це ключ до розуміння подій
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version