У КМДА підказали, як киянам в онлайн-форматі поскаржитися на неналежне утримання будинків

Протягом минулого року інспектори столичної житлово-комунальної інспекції провели майже 4 500 перевірок у будинках після звернень мешканців.
Ремонт будинку. Фото - vechirniy.kyiv.ua

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на Facebook-сторінку Департаменту територіального контролю міста Києва при КМДА, офіційно запущено рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ.

Зокрема, у киян з’явилася зручна можливість оперативно отримувати відповіді на побутові питання, пов’язані з обслуговуванням/утримання будинків та прибудинкової території. Через онлайн-звернення мешканці столиці відтепер можуть скаржитися на виникнення проблем, а фахівці профільних служб зобов’язані швидко відреагувати, проконсультувати та перенаправити запит до належної інстанції.

На Facebook-платформі можна поставити такі типові запитання, як-от:

  • чому не працює ліфт у нашому під’їзді?
  • хто відповідає за прибирання в будинку?
  • куди звертатися, якщо давно обіцяний ремонт так і не розпочався?
  • хто має усувати протікання з даху?
  • що робити з неприбраним подвір’ям або сміттям біля будинку?
  • хто відповідає за закинуте або несправне обладнання?

У багатьох випадках жителі не розуміють, хто несе відповідальність за стан будинку і прилеглої території — балансоутримувач, керуюча компанія або ОСББ. Через це час витрачається даремно, а проблеми залишаються невирішеними. Тепер кияни зможуть ставити питання безпосередньо фахівцям Департаменту територіального контролю, і отримати чітку відповідь за своєю адресою.

Ініціатива дасть змогу оптимізувати процес комунікації між службами міста і жителями — у столиці стане більше порядку та прискориться реальне врегулювання побутових питань.

Раніше ми писали про те, що приватним автопаркінгам Києва планують надавати статус офіційних укриттів.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version