Агентство «Уніан» повідомляє, що у столиці 2 мости із 5, що простягаються через річку Дніпро, перебувають у критичному стані. Будь-якої миті можуть впасти міст Патона та міст Метро, що створює небезпеку для водіїв, інформує видання «Кreschatic».
Ці дві мости є найстарішими у столиці – міст Патона збудували у 1953 році, а міст Метро у 1965-му. На конструкціях виявили серйозну корозію балок, тріщини на опорах та кришіння бетону, їхній стан експерти оцінили найгіршим 5-м рівнем. Однак щодня по них проїздять більше 100 000 авто.
Інженер, транспортний експерт Дмитро Беспалов у коментарі ЗМІ заявив, що ці споруди можуть впасти будь-якої миті, зокрема корозія деяких елементів мосту Патона складали 80%, згідно звіту за 2020 рік. Однак можна сподіватися на те, що ще кілька років нічого не станеться.
Беспалов стверджує, що конструкції не доживуть до своєї сторічної гарантії, оскільки вони вже знаходяться у аварійному стані через неправильне навантаження на них. Транспортні переходи у СРСР будувалися без урахування того, що у майбутньому буде значно більше авто, тому вони почали зношуватися набагато швидше.
У «Київавтодорі» заявили журналістам, що міст Патона функціонує в обмеженому режимі, зокрема ним заборонений рух вантажного транспорту. Водночас на мості Метро планують встановити тимчасові металеві підтримуючі конструкції.
Однак такі заходи не вирішать проблему – споруди необхідно перебудувати. Зважаючи на те, що мости мають статус пам’ятки архітектури, їх не можна відновити повністю, лише здійснити реставрацію. Окрім цього, ремонт конструкцій є дорогим задоволенням, яке не цікавить мера столиці.