У КМДА нагадали, як підприємці можуть уникнути демонтажу наземної реклами в столиці

Несанкціонованими наземними рекламними конструкціями вважаються штендери, прапорці, тумби та об’ємні просторові засоби, які заважають процесу пересування пішоходів, одночасно створюючи «візуальний безлад».
Демонтаж реклами. Фото - bzh.life

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на офіційний сайт Київської міської державно адміністрації (КМДА), у грудні, на території столиці знесено/демонтовано 300 вищеописаних конструкційних рішень, що просувають рекламу.

Як стало відомо, спецбригади комунального підприємства «Київреклама» задіяні по всьому місту і прибирають подібні банери/штендери, а також інші ідентичні рекламні об’єкти, встановлення яких не відповідає чітким правилам. Зокрема, для обґрунтування законності розміщення будь-якої реклами, підприємцям необхідно попередньо отримати дозвільну документацію в Управлінні з питань реклами.

У зазначеному відомстві наголосили — здійснення демонтажних заходів триватиме й надалі, і особливу увагу взимку «комунальники» приділятимуть наземним/виносним об’єктам, які перешкоджають пересуванню або порушують приписи про розміщення.

Раніше ми писали про те, що влада підказувала, де киянам навчитися безпечного використання альтернативних джерел енергопостачання.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *