Як інформує «Kreschatic» із посиланням на Facebook-сторінку Департаменту територіального контролю міста Києва при КМДА, офіційно запущено рубрику #ЗАПИТАЙІНСПЕКЦІЮ.
Зокрема, у киян з’явилася зручна можливість оперативно отримувати відповіді на побутові питання, пов’язані з обслуговуванням/утримання будинків та прибудинкової території. Через онлайн-звернення мешканці столиці відтепер можуть скаржитися на виникнення проблем, а фахівці профільних служб зобов’язані швидко відреагувати, проконсультувати та перенаправити запит до належної інстанції.
На Facebook-платформі можна поставити такі типові запитання, як-от:
- чому не працює ліфт у нашому під’їзді?
- хто відповідає за прибирання в будинку?
- куди звертатися, якщо давно обіцяний ремонт так і не розпочався?
- хто має усувати протікання з даху?
- що робити з неприбраним подвір’ям або сміттям біля будинку?
- хто відповідає за закинуте або несправне обладнання?
У багатьох випадках жителі не розуміють, хто несе відповідальність за стан будинку і прилеглої території — балансоутримувач, керуюча компанія або ОСББ. Через це час витрачається даремно, а проблеми залишаються невирішеними. Тепер кияни зможуть ставити питання безпосередньо фахівцям Департаменту територіального контролю, і отримати чітку відповідь за своєю адресою.
Ініціатива дасть змогу оптимізувати процес комунікації між службами міста і жителями — у столиці стане більше порядку та прискориться реальне врегулювання побутових питань.
Раніше ми писали про те, що приватним автопаркінгам Києва планують надавати статус офіційних укриттів.