У Києві запустили чат-бот єОпора для допомоги постраждалим від атак

У Києві презентували чат-бот єОпора, який став першою централізованою платформою для постраждалих від атак, він об’єднує фінансову, правову та психологічну підтримку, а в перспективі буде розгорнутий по всій Україні.
єОпора. Фото - delo.ua.

У столиці презентували чат-бот єОпора, який став першою єдиною платформою для координації допомоги киянам, що постраждали від російських обстрілів. Сервіс об’єднує державні, міські, волонтерські та міжнародні програми підтримки. Про запуск повідомило Міністерство розвитку громад та територій України, пише Kreschatic.

Чат-бот працює за принципом «все в одному місці», надаючи інформацію про фінансову допомогу, алгоритм дій у разі пошкодження майна, контакти штабів після атак та доступ до правової й психологічної підтримки. Окремий розділ передбачений для внутрішньо переміщених осіб. За офіційними даними, у Києві зареєстровано понад 400 тисяч ВПО, і для них створено окрему довідкову базу.

Очільник КМВА Тимур Ткаченко наголосив, що головна мета сервісу — зменшення бюрократії та оперативне інформування громадян у критичні моменти. За його словами, чат-бот єОпора має стати універсальним інструментом, який допоможе людям не лише в момент лиха, а й у підготовці до можливих надзвичайних ситуацій.

Наразі проєкт працює у пілотному режимі лише в Києві, однак планується масштабування на всю країну. ЄОпора інтегрована з іншими державними ініціативами, серед яких «єВідновлення» та «Турбота. Назустріч киянам», і вже зараз надає можливість отримати повний перелік доступних програм та контактів.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що очільника Деснянської РДА можуть звільнити через застосування фізичної сили проти депутатки Київради.

Share This Article
Світ в об'єктивному відображенні: погляньте через наш об'єктив.
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version