Департамент фінансів КМДА наголошує у документі, який направили міському голові, що тарифи на проїзд у громадському транспорті столиці не переглядалися з 2020 року, однак протягом цього часу ціни на електроенергію та витрати на утримання інфраструктури зросли, інформує видання «Kreschatic».
За підрахунками відомства, кияни та гості столиці мають платити за одну поїздку у метро близько 45 гривень, а у наземному транспорті – понад 22 гривні, враховуючи зміни до держбюджету, ухвалені ВРУ, через які місто може недоотримати близько 8 мільярдів гривень.
Транспортний експерт Олександр Гречко в ефірі програми «Сніданок 1+1» прокоментував заклик КМДА. Він назвав маніпулятивними заяви щодо фінансів, які можуть забрати у Києва.
За його словами, аргументом для того, щоб підвищити вартість проїзду у громадському транспорті столиці міг би стати аналіз фінансового стану комунальних підприємств. Також варто надати пропозиції щодо зменшення дотаційності та збільшення витрат, наприклад, на інфраструктуру.
Фахівець нагадав, що у міста профіцитний бюджет, лише торік у Києві не використали з нього понад 14 мільярдів гривень.
Раніше у КМДА пояснили підвищення вартості карт для оплати проїзду у громадському транспорті.