Заступник директора департаменту територіального контролю Києва КМДА та начальник інспекції з питань контролю в сфері ЖКП Олександр Чумаченко розповів, як діяти киянам, якщо сусіди влаштовують в їхній квартирі «потоп», щоб відшкодувати витрати на ремонт, пише видання «Kreschatic» із посиланням на «УНІАН».
За його словами, насамперед потрібно зателефонувати до аварійно-диспетчерської служби управителя, ЖЕКу чи ОСББ для фіксації звернення щодо затоплення оселі. За потреби можна зателефонувати до центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства (номер 1557). Служби повинні відреагувати одразу.
Чумаченко пояснив, що зафіксувати факт залиття квартири потрібно того ж дня, тому потрібно звернутися до управителя будинку з вимогою скласти відповідний акт, в якому будуть детально прописані всі пошкодження та їх причина. Якщо винні особи відмовляться мирно врегулювати ситуацію, цей документ стане підставою звернення до суду.
У разі необхідності терміново почати ремонт, потрібно зберегти всі квитанції, акти, довідки та чеки, які підтвердять витрати на відновлення квартири та стануть підставою для стягнення компенсації з сусідів.
Якщо винних у затопленні немає вдома, акт складається мешканцями постраждалого житла та представниками ЖЕКу. Для фіксації наслідків можна запросити сусідів. У разі продовження аварії, необхідно звернутися до аварійної диспетчерської служби, яка приїде та перекриє водопостачання.
Нагадаємо, в КМДА відповіли, що планують робити з громадським транспортом у разі блекауту в столиці.