Спортивний бренд On з допомогою Роджера Федерера хоче витіснити з ринку Adidas і Nike

Швейцарський виробник кросівок On Holding AG відзвітував про значний дохід у першому кварталі та підвищив свій прогноз продажів на рік, підвищивши попит на кросівки та нову лінійку спортивного одягу
Виробник кросівок On, який співпрацює з легендарним Роджером Федерером, підвищує свої прогнози продажів. Фото - on.com

Як повідомляє «Kreschatic», спортивний бренд On, обличчям якого є тенісист Роджер Федерер, повідомив про квартальні продажі в 508 мільйонів швейцарських франків ($560 мільйонів), що на 29% більше, ніж рік тому, і випереджає очікування ринку.

Компанія, що базується в Цюріху, заявила, що тепер очікує обсяг продажів за весь рік на рівні 2,29 мільярда швейцарських франків, що трохи вище середнього показника в 2,27 мільярда франків за оцінками аналітиків, пише Bloomberg.

Заснована трохи більше десяти років тому, компанія On швидко поширилася в Європі та Північній Америці, частково завдяки сильному захопленню з боку зростаючої мережі оптових партнерів і спеціалізованих магазинів. Тепер бренд поглиблює свою присутність у тенісі та тренуваннях і збирається відібрати більшу частку ринку в таких великих конкурентів, як Adidas і Nike.

Роджер Федерер рекламує кросівки On. Фото – on.com

Цей імпульс перетворив компанію на фаворита в спортивній індустрії, підвищивши ставки для On, щоб не відставати від темпу або ризикувати розчарувати інвесторів.

Ми перейшли від моменту гіперзростання до більш тривалого зростання.

– сказав в інтерв’ю співголовний виконавчий директор Мартін Хоффманн.

On все ще має можливості для зростання в бігу, де має найрозвиненіший портфель продуктів. Нещодавно компанія представила нове взуття, зокрема Cloudmonster 2 і Cloudsurfer Trail, і сподівається добре виступити зі своїми спонсорованими спортсменами, серед яких, зокрема, перша ракетка світу Іга Свьонтек, на Олімпіаді в Парижі цього літа.

Кросівки виробництва On Holding. Фото – on.com

Цього року акції On у Нью-Йорку вже зросли приблизно на 14%, випереджаючи німецького конкурента Puma, але поступаючись показникам Adidas.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що американські спортсмени оцінили «надто відверту» жіночу олімпійську форму від Nike

Share This Article
Спорт та технології - це не просто гра чи гаджети, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Exit mobile version