Найбільший авіаперевізник Росії звільняє співробітників і скорочує кількість рейсів через проблеми з літаками

Найбільша приватна авіакомпанія Росії S7 має намір скоротити штат співробітників свого московського офісу та перерозподілити льотні екіпажі у зв'язку зі зміною маршрутів та скороченням льотної програми
Авіакомпанія S7 скоротить співробітників московського офісу та перерозподілить екіпажі через проблеми з літаками. Фото -

Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на видання Комерсант, зниження кількості рейсів, що виконуються авіакомпанією, пов’язане з тим, що близько 20% літаків S7 перебувають у простої через проблеми з встановленими на них американськими двигунами, які не вдається полагодити через санкції.

При цьому видання зазначає, що рішення про скорочення саме московського офісу пов’язане з наміром S7 розвиватися у регіонах та зміцнювати свій хаб у Новосибірську. Виторг компанії від цього хаба, за словами співвласника S7 Тетяни Фільової, в 2023 році наблизився до рівня виручки від перевезень з Москви.

Наразі, за даними газети, компанія має намір скоротити 13-15% співробітників московського офісу з відділу продажів, а також комерційного, фінансового та економічного департаментів.

Boeing
Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії S7 Airlines. Фото – скріншот відео

У S7 також уточнили, що деяким співробітникам запропонували продовжити роботу в новосибірській або іркутській філіях. У той же час пілотам запропонували пройти перенавчання на інший тип літаків, наприклад, на Embraer 170 і продовжити роботу в компанії.

Співрозмовники «Комерсанта» також припустили, що за скороченнями в S7 можуть відбутися звільнення в інших великих авіакомпаніях, оскільки обсяги авіаперевезень у Росії досі на 18% відстають від «доковідних» рівнів. У той же час, головний редактор FrequentFlyers.ru Ілля Шатілін заявив, що масових звільнень в авіакомпаніях чекати не варто, оскільки інші компанії не так сильно постраждали від санкцій, як S7.

У жовтні стало відомо, що авіакомпанія S7 вирішила скоротити свій осінньо-зимовий розклад через проблеми з ремонтом двигунів, встановлених на літаках Airbus A320 та A320/А321neo. Газета «Комерсант» тоді писала, що у простої знаходиться 21 повітряне судно компанії (20% парку), у тому числі 13 із 39 літаків сімейства neo. Джерела видання у Мінтрансі пояснювали це проблемами із встановленими на літаках двигунами GTF американської фірми Pratt & Whitney, ремонтом яких не займаються ні в Росії, ні в «дружніх» країнах.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Росія не сумнівається, що санкції Заходу триватимуть багато років

Share This Article
Світ в об'єктивному відображенні: погляньте через наш об'єктив.
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *