Як повідомляє «Kreschatic» з посиланням на Reuters, судноплавні компанії змінили маршрути контейнеровозів подалі від Червоного моря, щоб уникнути атак бойовиків-хуситів, які почастішали з початку грудня, порушуючи ланцюжки поставок для компаній, які залежать від Суецького каналу для доставки товарів з Азії до Європи.
Членами Eurocommerce є глобальні мережі супермаркетів Ahold Delhaize, Carrefour, Lidl, M&S і Tesco, а також магазини модного одягу H&M, Inditex і Primark.
Чим довше перевізники будуть змушені змінювати маршрут, тим більше компаній і, зрештою, споживачів, страждатимуть від додаткових витрат, які підвищать і без того високу вартість життя в Європі.
– йдеться в листі Eurocommerce.
Роздрібні торговці, які постачають товар із заводів у Китаї та Південно-Східній Азії, зіткнулися із затримками та зростанням витрат, оскільки альтернативний маршрут доставки навколо південного краю Африки триває на 2-3 тижні довше, що призводить до вищих витрат на паливо та робочу силу.
Враховуючи масштаби впливу на бізнес і глобальні ланцюжки поставок, ми закликаємо до продовження активізації та скоординованих зусиль з боку інституцій ЄС і держав-членів щодо вирішення ситуації.
– заявили в Eurocommerce.
Група заявила, що підтримує ініціативи ЄС, спрямовані на захист комерційних суден і моряків від нападів. Цього місяця ЄС збирається запустити спільну військово-морську місію в Червоному морі.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що єменські хусити продовжать напади в Червоному морі, але пообіцяли не атакувати російські і китайські кораблі