Як повідомляє «Kreschatic», у лютому агентство Reuters повідомило з посиланням на митні дані та двох осіб, знайомих із ситуацією, що Automotive Technologies імпортувала з Китаю щонайменше 42 комплекти автомобілів для складання моделей Citroen в Росії на заводі, який колись належав Stellantis.
Імпортовані з Китаю комплекти були виготовлені китайською Dongfeng Motor Group. Stellantis повторила свою відповідь Reuters у лютому, що з 31 грудня 2023 року вона дійшла висновку, що «втратила контроль над своїми підприємствами в Росії».
27 березня на заводі в Калузі стартувала серійна збірка кросоверів Citroen C5 Aircross.
– йдеться в повідомленні «Automotive Technologies».
Автомобілі надійдуть до салонів офіційних дилерів Citroen у травні 2024 року, але забронювати автомобіль можна вже з квітня.
Дані події підкреслюють відсутність контролю західних компаній над своїми брендами після призупинення діяльності в Росії або виходу з країни після вторгнення Москви в Україну в лютому 2022 року та демонструють зростаючу залежність Москви від Пекіна, особливо в автомобільній промисловості.
У лютому Stellantis заявила, що визнала збитків у розмірі 144 мільйонів євро через припинення своїх операцій та згортання виробництва Citroen в Росії, включаючи 87 мільйонів євро готівки та її еквівалентів.
Дані китайської торгівлі за 2023 рік показують, що експорт автомобілів до Росії майже в сім разів перевищив показники 2022 року, а вартість цього експорту підскочила майже на 10 мільярдів доларів.
Dongfeng і Stellantis, третій у світі автовиробник за обсягами продажів, керують комерційним спільним підприємством у Китаї, через яке Dongfeng може виробляти та продавати автомобілі Stellantis у Китаї.
Також раніше ми писали про те, що Samsung вирішив повернутися в Росію: техногігант відновив рекламну активність в країні