Франція планує збільшити продажі електромобілів у чотири рази до 2027 року

Французький уряд підписав широкомасштабну угоду з автомобільною промисловістю в понеділок, яка встановлює нові цілі щодо продажів електромобілів, саме тоді, коли президент Китаю Сі Цзіньпін прибув з державним візитом
Франція нарощує амбіції щодо електромобілів, в той час, як лідер Китаю Сі прибув до Парижу. Фото - Bloomberg

Як повідомляє «Kreschatic», контракт між урядом, французькими бізнес-групами та профспілками спрямований на чотириразове збільшення продажів електромобілів до 800 000 на рік у 2027 році. Франція також планує шестикратне збільшення продажів електричних легких комерційних автомобілів до 100 000 на рік, пише Bloomberg.

Хоча чіткої суми нових субсидій не вказано, уряд повторить обіцянки продовжувати підтримку купівлі та оренди електромобілів. Контракт також містить розділ про «забезпечення нашого суверенітету», який включає стрес-тестування ланцюгів постачання критично важливих матеріалів.

Новий «контракт у стратегічному секторі» з’явився в той момент, коли Франція та інші країни б’ють на сполох через ризик надлишку потужностей на китайському ринку електромобілів, що може негативно вплинути на їхні власні внутрішні промисловості. Восени Європейська комісія відреагувала на ці занепокоєння, розпочавши розслідування щодо підтримки Китаєм свого сектору електромобілів.

Автомобільна промисловість є частиною нашої промислової культури, і ця галузь стикається зі змінами, які відбуваються раз на століття.

– сказав міністр фінансів Франції Бруно Ле Мер.

Перехід є важким, з сильною конкуренцією з боку інших країн, зокрема Китаю, тому нам потрібна солідарність у цьому секторі.

Франція
Працівники на лінії виробництва двигунів електромобілів і систем керування приводом у Нінбо, Китай. Фото – Bloomberg

Суперечки між ЄС і Китаєм щодо електромобілів знаходяться в центрі дводенного візиту Сі до Франції, де він також зустрічається з президентом Європейської комісії Урсулою фон дер Ляєн. Напруженість переросла в ширшу суперечку, коли Пекін розпочав розслідування щодо алкогольних напоїв, яке в кінцевому підсумку може завдати шкоди, зокрема, французьким виробникам коньяку.

Франція вжила власних заходів, обмеживши грошову підтримку купівлі електромобілів, що піде на користь транспортним засобам з найменшим викидом вуглецю під час виробництва – крок, який де-факто виключає багато моделей китайського виробництва. Це також перша країна, яка застосувала нові європейські правила для підтримки індустрії акумуляторів, що зароджується, за допомогою екологічних податкових пільг.

Тим не менш, уряд Франції прагне збалансувати твердіший підхід до торгівлі з прагненням забезпечити китайські інвестиції. Виступаючи разом із представниками французького автомобільного сектора, Ле Мер сказав, що уряд виступає за те, щоб китайська BYD відкрила заводи у Франції, як це робила в минулому японська Toyota Motor.

BYD вітають у Франції, а китайську автомобільну промисловість вітають у Франції.

– сказав він.

Європа повинна прийняти торгову політику, яка захищатиме нашу промисловість, наші робочі місця та наші технології.

– сказав Ле Мер.

Я вирішив обмежити пільги для електромобілів на користь автомобілів, які дотримуються найсуворіших екологічних норм, просто щоб збільшити наше виробництво та протистояти конкуренції, яка стає все жорсткішою, якщо не сказати жорстокою.

Угода з автомобільною промисловістю також включає рамки для співпраці в інноваціях, перепідготовці кадрів, зміцненні ланцюга поставок у секторі у Франції та розширенні мережі зарядних станцій.

Також раніше ми писали про те, що Bentley відкладає випуск першого електромобіля: в компанії озвучили причини такого рішення

Share This Article
Спорт - це не просто гра, це наше життя. Дізнайтеся більше разом із нами
Коментувати