Єврокомісія у межах Закону ЄС про цифрові послуги почала розслідування можливого впливу на користувачів алгоритмів роботи відеохостинга YouTube, соцмедійного застосунку TikTok і месенджера Snapchat, інформує видання «Кreschatic» із посиланням на офіційний сайт ЄК.
У Брюсселі занепокоєні через те, що фейкові новини і контент на цих платформах може пропагувати самоушкодження. У зв’язку з цим представники YouTube, TikTok і Snapchat до 15 листопада мають пояснити Європейській комісії, як працюють їхні алгоритми рекомендацій відео користувачам.
Зокрема ЄК цікавить контент, пов’язаний із громадянським дискурсом і виборчим процесом, а також можливе розповсюдження незаконного контенту, наприклад, реклами наркотиків, мови ненависті тощо.
Окрім цього, Єврокомісію цікавить, які соцмережі використовують обмеження для захисту неповнолітніх користувачів та для зменшення поширення шкідливого контенту. Якщо платформи не нададуть необхідні ЄК дані до зазначеної дати, відповідно до законодавства Європейського Союзу їм загрожуватимуть штрафи.
Нагадаємо, нова функція Google Maps попереджатиме користувачів про компанії, які публікують фейкові відгуки.