Як інформує «Kreschatic» з посиланням на матеріал CNBC, головний операційний директор OpenAI у сфері штучного інтелекту (ШІ) Бред Лайтекеп повідомив — чисельність щотижневих користувачів, які скористалися функціоналом, розробленим компанією, досягла 400 млн осіб, що на 33 відсотки більше, ніж позаминулого місяця.
Виходячи зі слів Лайткепа, зараз у компанії 2 млн платних корпоративних клієнтів, що приблизно вдвічі перевищує показник вересня 2024 року. Крім того, трафік розробників також збільшився ідентично протягом останніх 6 місяців, а в ШІ-моделі o3 кількість звернень зросла п’ятикратно.
Слід зазначити, що розробники використовують ШІ-моделі OpenAI для вбудовування у свої додатки: найбільшими корпоративними клієнтами компанії є Uber, Morgan Stanley, Moderna і T-Mobile.
При цьому, в лютому одіозний мільярдер Ілон Маск спробував викупити OpenAI за 97 млрд доларів, але отримав відмову, оскільки, згідно з оцінюванням інвесторів, вартість стартапу (один із засновників — Сем Альтман) становить щонайменше 157 млрд доларів.
Раніше ми писали про можливості та ризики застосування штучного інтелекту в медицині.