Google Gemini AI аналізуватиме історію пошуку користувача для персоналізації відповідей

ШІ-помічник Gemini AI від Google використовує історію пошукових запитів користувачів для надання більш конкретних відповідей, що свідчить про значне розширення функціоналу чат-бота.
Google Gemini AI. Фото - mooglelabs.com

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на матеріал The-Decoder, новий сервіс вимагатиме дозволу в користувача і працює на експериментальній версії Gemini 2.0 «Flash Thinking», запущеній наприкінці 2024 року, як перша система штучного інтелекту (ШІ) компанії, орієнтована на міркування.

Як стало відомо, для використання нового функціоналу, необхідно ввімкнути (якщо потрібно — вимкнути дозволяється в будь-який момент) персоналізацію в додатках Gemini, що дає змогу ШІ проаналізувати пошукові шаблони та застосовувати розкриту інформацію у відповідях.

Для попереднього тестування вищеописаних можливостей, розробники Google рекомендують запитувати Gemini AI про місця відпочинку, ідеї відеоконтенту для YouTube або потенційно-нові хобі. Після цього, нейромережевий помічник зможе використовувати особисту історію пошуку, щоб робити індивідуальні пропозиції, а користувачі — переглядати та керувати даними через сторінку управління активністю Google.

Слід зазначити, що компанія має намір розширити персоналізацію, вивівши її за межі пошуку впродовж найближчих місяців, та інтегрує дані з Google Photos і YouTube, щоб Gemini AI повноцінно розумів вподобання і дії користувача.

Утім, на поточний момент, зазначена функція доступна лише підписникам Gemini та Gemini Advanced через web-інтерфейс, а в мобільному додатку — ще не з’явилася.

Google Gemini AI.
Google Gemini AI. Фото – the-decoder.com

Раніше ми писали про те, що фахівці з кібербезпеки попереджали про масове зараження роутерів TP-Link ботнетом.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *