У Roblox будуть винагороджувати творців контенту за повернення гравців на платформу

Навесні ігрова платформа Roblox оголошувала, що незабаром відкриє для творців можливість продавати фізичні товари безпосередньо в іграх із запуском нових API Commerce.
Roblox. Фото - habr.com

Як інформує «Kreschatic» з посиланням на сайт ігрового сервісу Roblox, напередодні представлено дві нові системи, які покликані ще більше мотивувати творців регулярно залучати гравців на платформу.

Roblox запускає дві нові програми, щоб спростити та посилити монетизацію для розробників:

  • Daily Engagement Reward.
  • Творці отримують 5 Robux (~5 центів) за кожного активного користувача, який проводить у їхній грі щонайменше 10 хвилин на день і є одним із перших трьох запусків дня у гравця, який витратив $9.99+ за останні 60 днів. При великому трафіку сума може стати значною. Програма замінить стару модель виплат, засновану на преміумпідписках.
  • Програма залучення аудиторії.
  • Творці отримають 35% від перших $100, витрачених новачками або користувачами, які повернулися, якщо вони прийшли на платформу за їхнім посиланням або знайшли автора вручну і провели в грі хоча б 10 хвилин. Це оновлення замінить поточну Creator Affiliate-програму.

За словами директора з продукту Мануеля Бронштейна, ідея — заохочувати тих, хто приводить і утримує гравців. Він зазначає, що більшість доходів розробників усе ще генеруються через внутрішньоігрові покупки, рекламу та підписки.

Компанія планує виплатити авторам $1 млрд у 2025 році (у 2024 — $922 млн).

Раніше ми писали про те, скільки коштує впровадження CRM-систем.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *