В xAI відповіли, чому чат-бот Grok нещодавно некоректно спілкувався з користувачами

Чат-бот @grok (базується на ШІ-моделі Grok 3) на X-платформі останніми днями «ображав» користувачів, бо досить прямо відповідав на поставлені запитання.
xAI Grok. Фото - spiegel.de

Як інформує «Kreschatic» із посиланням на офіційний X-акаунт компанії xAI, під час розслідування розробники з’ясували — причиною вищеописаної поведінки стало оновлення коду, що пов’язувало саму ШІ-модель із постами в соцмережі Ілона Маска, і дозволяло чат-боту «неадекватно» спілкуватися з користувачами.

Зокрема, оновлення випадково повернуло частину застарілого системного «промпта» ШІ-моделі, в якому було три рядки:

  • ти [ШІ-модель] говориш, як є, і не боїшся зачепити почуття тих, хто політкоректний;
  • розумій тон, контекст і мову посту, і відображай це у відповіді;
  • відповідай, як людина — будь цікавою, не повторюй інформацію з оригінального посту.

Через зазначені рядки чат-бот почав абстрагуватися від «традиційних» цінностей, прагнучи зробити розмову максимально цікавою, та виконував дану інструкцію, і, якщо пост був провокаційним, то ШІ-модель починала давати симетричні відповіді.

У xAI запевняють — після нетривалого вимкнення чат-бота, фахівці видалили проблемні інструкції, провели низку тестів, а також ввели додаткові процедури контролю перед виходом оновлення.

Раніше ми писали про те, чи дійсно штучний інтелект підвищує продуктивність праці.

Share This Article
Дізнайтеся першими про новини Києва з нами
Коментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *