Компанія Meta презентувала свої перші окуляри доповненої реальності Ray-Ban Display з напівпрозорим дисплеєм і браслетом Neural Band, що реагує на жести. Модель оцінена у 799 доларів і стане доступною в обмеженому продажі у США з 30 вересня 2025 року, пише «Kreschatic».
Пристрій оснащений камерою, динаміками та екраном, який може відображати повідомлення, навігацію, відеодзвінки та відповіді від Meta AI. Під час демонстрації пристрій також показав роботу Spotify, перегляд фото та функцію субтитрів у реальному часі. Роздільна здатність дисплея складає 42 пікселі на градус поля зору, що перевищує показники гарнітури Quest 3S.
Акумулятор окулярів забезпечує до шести годин активного використання та до 30 годин у режимі очікування. Браслет Neural Band працює до 18 годин без підзарядки та має водозахист за стандартом IPX7. Пристрій пропонують у двох кольорах і розмірах, а також з фотохромними лінзами.
У 2026 році Ray-Ban Display планують вивести на ринки Канади, Франції, Італії та Великої Британії. У компанії зазначили, що розширення географії продажів залежатиме від попиту та готовності локальної інфраструктури підтримувати нову технологію.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що OpenAI запровадила безпечний режим ChatGPT для підлітків, який блокує небажаний контент.