Компанія OpenAI працює над варіантами впровадження реклами у свій продукт ChatGPT. Про це повідомило видання The Information, пише «Kreshatic».
Серед розглянутих форматів — пріоритетний показ спонсованих відповідей у чаті, додавання бокової панелі з рекламою або показ оголошень лише у випадках, коли користувач переходить до купівлі товарів чи послуг. Компанія зазначила, що будь-який підхід до реклами буде розроблено з урахуванням довіри користувачів, які активно користуються ChatGPT у щоденній роботі.
«Ми шукаємо способи надавати ще більше корисної інформації та вивчаємо, як могла б виглядати реклама в нашому продукті. У людей склалися довірчі відносини з ChatGPT, і будь-який підхід буде враховувати це довір’я», — заявили в OpenAI.
Зараз компанія тимчасово зосередилася на покращенні функціональності чат-бота через активізацію конкурентів. Проте джерела The Information зазначають, що реклама може з’явитися у ChatGPT в межах окремих тестових сценаріїв, де користувачі бачитимуть спонсорований контент поряд із звичайними відповідями.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Японії планують запустити найшвидший домашній інтернет у світі зі швидкістю до 25 Гбіт/с.